2010. szeptember 8., szerda

Így a Pest

Épp itt az ideje hogy írjak, merthogy csudisok dolog törpénik mostanában.
Végre úgy néz ki, minden szükséges dolog bekerült a lakásba. Van még pár dolog, amit otthonról hozunk, na meg a szeptember végén érkező asztal, de én már akkor is kényelmesen érzem magam. Szeretek itt lakni.
Már főztem is, csuda ügyeseket! Volt macsanka, túrógombóc és tojásos nokedli. Tegnap vacsira Herceg csinált vajban sült majorannás virslit, ami olyan finom volt, hogy hűdehűha! Szeretek így együtt lenni.

Hercegnek ezen a héten elkezdődött a suli, ami óraszámot tekintve elég laza. Nekem egy kicsit átalakult az órarendem, de időbeosztásban csak egy aprócska változás lett, mostmár csütörtökön is 5-ig leszek. H-P: 8-19, 8-20, 8-18, 8-17, 8-16. Gyönyörű, nem?

Tegnap voltunk Morrisnons'1-ben. Nem is tudtam, hogy ilyen van, én eddig csak a M's 2-ről hallottam. A belsejük egészen hasonló. Egyébiránt pedig azért mentünk, mert játszott a Csábesz és a Stylow, és mivel mindkettőben Herceg egyik szaktársa dobol, megnéztük, hogy zenél. Jó koncertek voltak, ügyesen játszottak. Bővebb vélemények:
Csábesz: a basszusgitár gyönyörű, a baszeros nagyon csúnya. Az énekes nagyo aranyos a nagy göndör hajával és a hangja is szimpatikus. Éretlen cseresznye színű gitárja van. A másik gitáros szintén aranyos fejű, ügyesen játszott. Attinak pedig gyönyörű fehér dobfelszerelése van.
Stylow: az énekes a Szeress Most c. sorozat Olivérje. Mc jellegű, rap-szerű, nem tudom igazából, de jó. Ehhez a zenéhez illik. Van ebben a zenekarban szaxofon is, ami remekül illik ide, nekem nagyon tetszett. Egyébként, ha a megérzésem nem csal, ez a srác szintén abban a sorozatban játszott, ő volt Lőrinc, később a Cool TV műsorvezetője volt, de nem tudom, az a műsor van-e még. A basszusgitár itt is tetszett, szép kék volt, elég különleges, még nem láttam ilyet. Sajnos nem lehetett őt túl jól hallani. A gitáros arcra nem nagyon tetszett, a zenéjéről pedig semmit nem tudok mondani, ugyanis annyira halk volt a gitárja, hogy hiába néztem a kezét, a fülem nem hallotta a szólamát. Dob: ld. előbb.
Kicsit beteg vagyok már bő egy hete, és mostanában gyakran "pattog a fülem", minden lélegzetvételnél máshogy mozdul a dobhártyám és nagyon tompán hallok, azt sem tudom megítélni, milyen hangerővel beszélek. Tegnap is volt ilyen, a koncerten is, elég kellemetlen volt, de kibírtam azért. Ma még nem volt ilyen, úgyhogy eddig jó.

Történt még, hogy elkezdtem tanítani. Tegnap és ma is voltam, bioszból segítek neki, főleg genetikában. Szerencsére nem buta lány, úgyhogy tetszik ez a tanítósdi. Csak októberig fogom tanítani, remélem addig rá fogok érni. Mondtam már, milyen sűrű órarendem lett?

Ma jönnek az első vendégek (kolis ismerőseim), akikkel lakást avatunk.
Holnap este hazautazunk, vasárnap jövünk, és hétfőn én is kezdek. Reggel, 8-kor, álmosan.

Nincsenek megjegyzések: