2010. szeptember 2., csütörtök

NewLife - Let's Start

Íme egy törpénet arról, hogy Micimackó és Malacka megérkezik a Százholdas Pagonyba beköltöztünk.
Történt hát, hogy szerda reggel elindultunk tőlünk. A liftbe is nehezen tudtunk beszállni, főleg az én hatalmas egyik táskám miatt. Volt mégegy. Meg még egy hátizsák. Amit főleg táskák és cipők töltöttek ki. Én nem szoktam elismerni, sőt büszke vagyok arra, hogy nem érdekelnek ezek a dolgok, de a cuccaim mennyiségéből ítélve úgy látszik, tényleg, ilyenkor is lányból vagyok.
Időben érkezett a vonat, nem görbült/tört el a sín, nem szakadt le felsővezeték, és nem esett nagy eső/hó. Még bérletet kellett vennünk, aztán egyenesen ide jöttünk.
Kb. 4-5 órába telt, hogy minden a helyére kerüljön. Azt kell mondjam, remekül berendezkedtünk.
Az első vendégünk az internetszerelő volt, aki hősiesen megküzdött az eldugott, elrejtett, rossz helyre húzott kábelekkel, és varázsolt nekünk netet. Megköszöntük szépen, és örültünk, hogy újra az élő világban vagyunk.
Este 7 órakor úgy döntöttünk, hogy nézzük meg a legközelebbi Tescot, ami kb. 4 villamosmegállónyira van innen. Még egyikünk sem tapasztalta meg a "nagy bevásárlást". A Tesco nagy. Nagyon nagy. Kijöttünk az épületből: Herceg hátán a nagy utazóhátizsákja, színig tele pakolva; az én hátamon a sulis hátizsákom. Boti kezében 6*2liter ásványvíz. Nekem egyik kezemben edény, a másikban vécépapír. A villamos már nem jár. Legalábbis az, amelyik abban a megállóban megáll, úgyhogy sétálnunk kellett szerintem valamivel kevesebb, mint 1 km-t, ahol hirtelen pont jött egy megfelelő villamos. Onnantól már ügyesen hazajöttünk, de addigra már közel 10 óra lett.
Vettünk áfonyás Voilá pezsgőt és egy tábla Bársony nevezetű szedres Boci csokit, amivel jól megünnepeltük, hogy végre beköltöztünk, és ezzel elkezdődött valami új.
Mindketten nagyon jól aludtunk, szerintem nagyon otthonos a lakásunk, szeretek itt lenni. A reggeli készülődés után elmentünk az IKEA-ba, ott jól szétnézünk, vettünk 1-2 konyhába való dolgot, aztán beebédeltünk hotdoggal.
Ezután elmentünk a Retz bútorboltba, majd a Möbelix-be, íróasztalt keresni. Utóbbiban találtunk is megfelelőt, de sajnos elfogyott, csak rendelésre lehet már kapni. Megrendeltük, szeptember vége felé érkezik meg - elvileg. A Möbelixben találtunk csudijó poharakat is, de mikor hazaértünk, észrevettük, hogy az egyik hosszában végig van repedve, úgyhogy míg én itt írogatok, Herceg a poharat viszi vissza. Remélem, kicserélik.
A következő napokban még feltétlenül be kell szereznünk néhány többé-kevésbé apró, de fontos tárgyat, úgyhogy a rendezkedésnek még nincs vége, de már lehet jönni háztűznézőbe is akár.
Ígérem, hamarosan felteszek néhány fényképet facebookra, majd ott nézegessetek. :)

1 megjegyzés:

Zsebi írta...

Hú de nagyon irigyellek, ne tudd meg... A háztűznézéssel pedig szavadon foglak :P Majd egyszer :D