2012. augusztus 10., péntek

Lányos

Már mindjárt 21 éves leszek, és már mindenki olyan komoly felnőtt ember a közelemben, hogy dolgoznak, meg nyaralnak, meg annyi mindent csinálnak, hogy muszáj volt ma ünnepelni. 

Nem tudom, az ilyen 21 éves lányok miket szoktak kapni szülinapra, de például ruhát, könyvet, ékszert, vagy dísztárgyakat...

Az Anyukám azt mondta, találjam ki, mit is szeretnék, aztán valahogy arról lett szó, hogy kapok egy karórát. Valami értékeset, valami elegánsat, valami nagyon szépet. Szét is néztünk a városban, volt is olyan, ami nagyon tetszett, de ezek ilyen drága órák, meg szépek tényleg, de félteném én nagyon, nem is merném hordani.
Úgyhogy inkább megkértem Anyát, hogy mi lenne ha gitáralkatrészt kérnék, így lett aztán új húrkészletem és kábelem. 
Aztán jöttek a fiúk lányok, és nem kaptam se könyvet, se apróságokat, hanem egy F-16 Fighting Falcon repülőgépmodellt. Olyan igazi modellt, olyan összerakós-kifestős-matricázós félét. A barkácsolás idejére pedig kaptam Hercegtől egy hajlított végű csipeszt, amit kár, hogy vissza kell adnom, mert boncolásokhoz abszolút praktikus lehet. Na nem mintha biofizikán annyira nagy szükségem lenne rá... 

Arra jutottam, hogy ezek nem túl lányos dolgok, de mennyivel jobbak már! Sokkal!


Nincsenek megjegyzések: