2009. szeptember 3., csütörtök

College

Angol billentyuzet van, magyar nincs, nehez igy irni, jo olvasast hozza.
Nos. Bekoltoztem hetfon, kedden a szobatarsakkal kifestettuk a szobat pisztaciazoldre, nagyon szep lett, de tenyleg, szerintem a mienk a koli legjobb szobaja! Tegnap visszarendeztuk a szobat, bepakoltam, utana vasarolgatni voltam. Mar csak egy polc hianyzik a falamrol, utana teljes kenyelem.
Hetfo este 10 utan elkezdett gorcsolni a gyomrom, mar megint. Szerda este 11 utan mult el. Meg mindig eleg gyengecske, de mar nem szur se elol, se oldalt, se a hatam. Remelem megmaradok. Azert koszonom szepen Hercegnek hogy velem volt.
Most megyek vissza, osszeszedem magam, bemegyek az egyetemre, adok magamnak 2 orat, hogy felfedezzem az osszes termet, ahol a felev soran oram lesz. Ja, amugy az orarendem remekul alakul: hetfonkent minden heten be kell mennem reggel 8-ra, ezert mindig vasarnap kell majd hazajonnom, kedden pedig reggel 8-tol este 8-ig leszek (napkozben egy pici lyukkal, szerencsere). Hat nem fantasztikus?

Nincsenek megjegyzések: