2009. szeptember 14., hétfő

Hétvégétől hétkezdésig

Olyan ritkásan írok mostanában, hogy azonnal pótolni kell ezt a hiányt, ami nyilván mindenkit megőrjít, mert nem tudjátok mi van velem.
Pedig vagyok én. Hétvégén például Miskolcon. És akkor szomorú is voltam, mert úgy mentem, hogy végre látom a BFF-csapatunkat, és úgy jöttem vissza, hogy egyedül Szaszyt láttam, őt is még az odaúton. Mú. És ezen a hétvégén ne gondoljátok, hogy majd most dejó lesz, mert nem megyek haza, csak 2 hét múlva. Ugyehogymú. És lefogadom, akkor is lesz majd nektek más, ami szebb és jobb és inkább az mint mi. Szomor.
Legalább volt Magyar Dal Napja, ami nagyon jó, pláne ha soksok zenekar játszik mindenféle zenét (persze nem egyszerre). Ehhez még 2 hozzáfűzni valóm van. 1.: Szeretem az ilyen koncertes "túl későn ér véget ahhoz, hogy hazamenjek" estéket. 2.: Szívesen lennék elefánt az Agyar Dal Napján.
Ma voltam jegyzetboltban Meglehetősen sok könyvet kerestem, de csak 3-at kaptam meg. Mindegyik hiánycikk. Szocializmus. Nade örülök ennek a friss 1200 oldalnak. A megoszlása viszont figyelemre méltó: biosz szakos létemre van 1 db bioszos könyvem (sejttan), kb. 80 oldal; van 1 kémia számításos páldatram, kb. 420 oldal. Nade mihez kezdjek a 700 oldalas fizikakönyvemmel?
Álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: