2011. február 14., hétfő

Éjjeli törpénet

Jaaj-jaaj Nap, olyat álmodtam hogy milyet! Meg Tike neked is mondom, te is benne voltál, te, te, te!
Valami étteremben voltunk, többen is, de nem tudom kikkel, és sokat kellett enni, de ez nem fontos. Az viszont már igen, hogy pacsiviszonyban voltál Hajóssal, és egyszercsak azt mondtad nekem, hogy beszélt neked rólam, és hogy csak találkozna velem, te meg mosolyogtál sandán. Aztán másnap találkoztunk is vele, és bár magas volt, mert nagyon hosszú lábai voltak, de az arca nem is Hajósra hasonlított, hanem sokkal inkább Csaszira! Aztán szerintem én nem is beszéltem vele, viszont valahogy feltűnt Tike, és hirtelen lecsapta a kezünkről, de mint a pinty, aztán itt ért véget az álom.
Álmodtam én ezt valentinnak napján, a fiúm mellett. És komolyan Tike, én akkor majdnem csúnyán néztem rád! (Nade azért csak mosolygok ezen.)

2 megjegyzés:

Nap írta...

héjj hó, hát el a kezekkel a fiúimtól! :D

Unknown írta...

:D én a gaz csábító ;)