2011. március 17., csütörtök

Lendület

Azért akkor büszke voltam magamra, amikor 20 perc után elsőként adtam be a zéhát, és nem azért, mert ötletem sem volt tippelni, hanem mert tudtam a válaszokat. Remélem, tényleg olyan jól sikerült, ahogy éreztem.
Az Anamnia beszámolóm pedig 4/5 lett, ami csuda jó hír, mivel amikor a megírás után megbeszéltük, hogy mikről kellett volna írni, teljesen elbizonytalanodtam, azt hittem ez inkább hármas, vagy éppencsak négyes lesz. (Ha jól emlékszem tavaly is 0,8-cal kezdtem, aztán onnantól már csak 4-eseket kaptam - hátha idén a másik oldalra billen a mérleg.)
Ezeken felbuzdulva pedig ezennel elhatározom, hogy holnap 5-ösre fogom kijavítani a múltheti szomorú 3-asomat a szépséges lepkék, szúrós darazsak, méhek, ill. a csúnyarossz legyek és szúnyogok témaköréből. (Egyébként igen csak dícséretes teljesítmény kedves osztályzat volt ez a hármas, mivel én azzal a lendülettel buktattam volna meg magamat, ahogy beléptem az ajtón. (De az csúnya esés lett volna.))
És ami még hátra van: találni nem átázós cipőt, és szép tavaszia ruhákat, plusz egy azokhoz illő cipőt!

2 megjegyzés:

Tomi írta...

egyszer kijöttem zéháról úgy, hogy hét feladatból hatot megcsináltam(5től ötös). életem egyetlen egyes zéhája.

borii írta...

és azt a hatot mind elrontottad?

amúgy a mai tervem első része nem jött össze, csak 4-est kaptam, de év elején még belefér, jaóez.