2011. március 26., szombat

Unaloműző

Na jó, én is csinálok ilyet.

Milyen regényt olvasol most vagy olvastál utoljára? Tetszett?
Leslie L. Lawrence: A teaültetvény
Naná, hogy tetszett, ő a kedvenc íróm!

Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
Az Atlanti-óceán keleti partján (Ilfracombe, Devon, UK).

Sorolj fel 3 olyan helyet, ahová egyszer el szeretnél jutni.
Ravasz leszek, és csak régiókat mondok, mert olyan sok helyre szeretnék eljutni, hogy abból nem tudok hirtelen hármat kiválasztani.
1. Észak-Európa mindenképpen. Itt főleg a finnek tóvidékeire, a norvég fjordokra és Moszkvára gondolok. És az izlandi gejzírek is milyen fantasztikusak lehetnek!
2. Kaukázus. Megnézném az Elbruszt, szétnéznék az örmények között, biztos kedves emberek.
3. Óceániániában meglesném a comodoi sárkányokat, és a Nagy Korallzátonyt is megnézném, mielőtt pár éven belül elpusztul ott minden.

Van kedvenc sorozatod?
Ó, hát én rengeteg sorozatot néztem. Az első igazi sorozat, aminek egyetlen részét sem hagytam volna ki, az a Vad angyal volt, de már nem nevezném a kedvencemnek. Nem is lehet erre a kérdésre válaszolni, van tömérdek rajzfilmsorozat is, Totally Spies meg minden! Úgyhogy inkább nincs kedvencem.

Mi a legbonyolultabb étel, amit el tudsz készíteni?
Már elég sokfélét tudok főzni, szerintem egyik sem bonyolult, de ez nézőpont kérdése. Nincs bonyolult étel, legfeljebb elsőre nem sikerül.

Hogy szoktál aludni?
Bárhogy. Bármikor.

Láttad 1999. augusztus 11-én a napfogyatkozást?
Aznap volt a 8. szülinapom, és pár szomszéd lánnyal megbeszéltük, hogy majd jó sokáig lenn leszünk az udvaron és megnézzük. Azt hiszem, ez végül nem jött össze, és sajnos már nem emlékszem a napfogyatkozásra.

Mi a véleményed az atomenergiáról?
Igen.

Sportolsz / sportoltál valamit?
Most nem, de kisebb koromban szerettem focizni, bár csak kapus voltam, aztán kézilabdáztam, ahol kapus voltam, és ezek mellett lovagoltam, de akkor nem voltam kapus.

Játszol / játszottál valamilyen hangszeren?
Tanultam furulyázni, fuvolázni, és van egy fife-om is. Gitár is volt már a kezemben, egy-két hangot el tudok rajta kalamolni. Szerintem a vuvuzela is menne, de ahhoz még nem volt szerencsém.

Hány embernek tudod fejből a telefonszámát?
1 (a sajátom). Na jó, ha megerőltetem magam, még az Anyáét is. Talán Hercegét is. Meg a réges-régi vezetékes telefonunk számát.

Mi az, amit soha nem ennél meg?
Gyorséttermi kaják (McDonald's, BurgerKing, KFC). És Herceg után szabadon, én sem ennék bogarakat. Csak amiről nem tudok. Szerintem rengeteg kukacot vagy legalábbis petét megettem már gyümölcsökkel.

Ha nyernél 50 millió forintot, mihez kezdenél vele?
Eldugnám magam elől, és egyszer csak a dupláját találnám meg.
Valójában rábíznék Anyára annyi pénzt, amiből kifizethetjük a lakáshitel maradékát. Szeretnék Pesten egy helyes kis lakást. Feltétlenül szánnék pénzt rossz helyzetben lévő állatmenhelyeknek, hogy tudjanak felújítani és bővíteni. Egy részét mindenképpen félretenném, mert sosem lehet tudni, hogy mikor lesz rá igazán nagy szükség. Autót viszont biztosan nem vennék.

Hány gyereket szeretnél?
Ebben a pillanatban egyet sem, de a jövőben szerintem mondjuk kettőt.
Egyébként látványos fejlődésen megyek keresztül, ugyanis sok éve még meggyőződésem volt, hogy nekem márpedig nem lesz gyerekem, aztán később már el tudtam képzelni, hogy egyszer valamikor talán egy, hogy esetleg vagy valami. Nemrég még egy gyerek gondolata volt szimpatikus, mostmár akár kettő sem zavarna. De ez messze van még.

Gondolkoztál már rajta, hogy mi legyen a nevük?
Rengeteget gondolkoztam már rajta, de még sosem sikerült határozott véleményt alkotni. Ami biztos, hogy például a B betűvel kezdődő nevek szépek. Semmiképpen sem szeretnék divatnevet, és nagyon idegenhangzásút sem. Esély sincs rá, hogy az én gyerekemet Dzsesszikának meg Armandónak hívják majd.

Mi volt a jeled az óvodában?
Több oviba is jártam, de csak egy nyakláncra emlékszem.

Dohányzol? Ha nem, rágyújtottál valaha?
Igen, passzív dohányos vagyok, soha nem gyújtottam rá.

Mikor voltál először részeg?
Nem.

No, ez ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések: