2012. február 3., péntek

Igények

Tényleg nagyon boldog vagyok ezzel a basszusgitárral, és még alig tudok rajta pötyögni valamit, mégis annyi minden másra is van igényem. Szükségem lenne:
- egy kulcsra, olyan szerszámfélére, amivel meg tudom húzni néha azt a csavart, ami alatt zörög a kis fém lapocska és belezizeg a zenémbe.
- egy póthúrkészlet sose árt, ha van, nekem nincs.
- egy vastagabb pengetőre, hátha néha jól jönne, mondjuk offspringhez.
- még egy erősítőre, amit Miskolcon tartanék.
- egy jóféle mikrofonra (meg hozzá való kábelekre), vagy bármilyen megoldásra, amivel fel tudok venni, hogy még ha nem is vagyok ügyes, legalább meghallgathassam újra és újra, hogy hol rontom el. (Nem, a vindóz hangrögzítőre nem vágyom!) De valami jóféle mikrofon kellene, hogy a fuvolát is szépen tudja felvenni, a magas felhangoktól meg ne zavarodjon össze.
- igen, ehhez mondjuk egy Samplitude sem ártana. Juteszembe, meg kéne tanulnom használni a GuitarPro-t.
- egy új hangfal, amin szépen szólnak a mélyek.
- tulajdonképpen kéne nekem egy gitár is, olyan eredeti 6húros jószág.
Neeeem, egy csöppet sem vagyok igényes.

1 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

és ez már csak rosszabb lesz..;) (oldalt a linkek között a sortörés miatt azt olvastam, "gégészek a világ végén" :D)