2014. augusztus 11., hétfő

Mémet ajándékba!

Szülinapom alkalmából kitöltök egy mémet. 

1. You have been awarded the time off from work and an all-expenses paid week anywhere in your country. The catch is that it must be somewhere you have not been before. Where do you choose to visit?
Már kétszer napoltuk el a szegedi látogatásunkat betegség miatt, úgyhogy most már aztán tényleg menjünk el oda.

2. Name your guilty pleasures.
Mindenkit megnézek, mindenkit kritizálok, és ezt gyakran nem félek kimondani sem. (Cserébe ha valaki szép annak nagyon örülök.)

3. The best kind of milkshake is:
Húúúú egyszer Herceg anyukája készített valami gyümölcsből, és gyönyörű lila színe lett és irtó finom volt, na az.

4. What do you value most in other people?
A tudást és a tapasztalatot.

5. Be honest. Do you sneak some raw cookie dough when you’re baking cookies?
Naná!

6. Have you ever looked back at your life and realized that something you thought was a bad thing was actually a blessing in disguise?
2008 nyarán Ausztriában nyaraltunk, és az egész társaságot elkapta valami fertőzés, az a hányós hasmenős fajta. Akkor épp utáltam ezt nagyon, emlékszem nagyon fájt a hátam alsó része, szédültem, 1 napot ki is hagytunk emiatt a programokból. Viszont ez volt az az esemény, aminek bár két nap után látszólag nyoma sem volt, valójában ezt követően sikerült 17 kilót lefogynom, és (én állítom, hogy ez is kellett ahhoz) hogy hamarosan megérkezzen az életembe a szerelem.

7. What is the most beautiful place you have ever visited?
A Plitvicei Nemzeti Park.

8. Are you more of a thinker or a feeler?
Gondolkozom és ezt megbánom.

9. Name three things you are thankful for right now.
1. A szülinapi kardvirágaim.
2. Pár napja kaptam egy ímélt, hogy a TDK 2. helyezésemért még pénzt is kapok hamarosan.
3. A szülinapi köszöntések. Úgy tudok örülni ezeknek.

10. Have you ever participated in a three-legged race?
Ez az, amikor két embernek összekötik a lábait és ketten 3 lábbal kell közlekedni? Nem.

11. When you are at an event that plays the National Anthem, do you place your hand over your heart?
Tessenek megkövezni, de én a magyar himnuszt még a táncos lábú hidraulikus emelőnél is jobban utálom. Soha nem rakom a kezem a szívemre, de még az ácsorgás is nehezemre esik, folyton azon gondolkozom, hogy nincs-e kedvem elájulni, és mikor lesz már inkább vége. Akkor jön a refrén.

12. Have you ever been on the wrong side of the law?
Ha a magyar törvényeket nézzük, akkor sajnos én a rossz oldalán vagyok mindig, mert se bűnt nem szokásom elkövetni, se a törvényeket nem én hozom.

13. When was the last time you unintentionally surprised someone else?
Szaszy a múltkor meglepődött amikor ráköszöntem a FalánkFannyban, jobb ötletem erre most nincs.

14. When was the last time you deliberately surprised someone else?
Szerintem a Tücsinek szánt fotóalbum volt, de azt együtt készítettük a többi lányokkal. Úgy tűnt, Tücsi nagyon örül neki és mások is rávetették magukat.

15. What was the last really funny movie you watched?
Jaaaj hát én és a filmek.... még ha láttam se emlékszem ilyesmire.

Nincsenek megjegyzések: