2018. január 23., kedd

3. hét

A múlt héten arról írtam, hogy talán át kéne ütemeznem a "reshaping" programomat. Úgy döntöttem, hogy még mindenképpen várok egy hetet, és meglátjuk, mi történik. A hétfői mérlegeléskor 1 kilós fogyást könyvelhettem el, és ettől nagyon boldog lettem. Szerdán ért először az az élmény, hogy amikor tükörbe néztem, már látni véltem magamon a pozitív irányt mutató jeleket. Még aznap Verébbel elmentünk edzeni, egy szokványosnak mondható edzőtermi csoportos órára. Fel voltam készülve rá, hogy
- szét fog menni a fejem attól a rettenet zenétől
- nem fogom bírni az órát rendes tempóban csinálni
- meghalok a végére.
Ebből szerencsére egyik sem lett, bár az igaz, hogy sokszor igyekeztem egy picit lassabban, vagy egy picit kevesebbet csinálni, aminek az volt az oka, hogy kifejezetten beteg voltam, és a teremben alig volt levegő. Így aztán nagyon büszke voltam magamra az edzés végén, és nagyon boldogan vettem tudomásul a következő két napra kiterjedő izomlázat.
A múlt hét fejlődése még, hogy kezdem újra érezni az erőt a karomban. Veréb is megdícsérte a fekvőtámaszomat, pedig csak térdelő pozícióból volt. De tudok amúgy rendes fekvőt is csinálni! Még gyakorolni kell, hogy tökéletes legyen, de igazából a szűk fekvőtámaszt szeretném már végre elsajátítani.

A mai nap már a következő hét élménybeszámolójához tartozna, de egyszerűen nem bírom ki, hogy ne dicsekedjek el a mai teljesítményemmel, nevezetesen, hogy lefutottam 5 km-t. Jó, csaltam, 3 módon is, vagyis:
- az első 2,5 km dombról lefelé vezetett
- az utolsó 1,5 km nagyobbik részét gyors tempójú sétával tettem meg, mert itt vagy lépcsősoron jöttem fölfelé, vagy az emelkedő út jeges-havas volt, és nem akartam eltaknyolni
- a futásomat valójában kocogásnak kéne hívni, mert a tracker szerint 8.2km/h volt az átlagsebességem. A szakaszokra bontott sebességeket elnézve kiválóan nyomonkövethető a domborzat: ott voltam a leggyorsabb, ahol a legjobban lejtett az út.
De mindez kit érdekel, amikor olyan fantasztikus és emberfeletti teljesítményre vagyok képes, amire már rá lehet fogni, hogy "5 km futás".

Nincsenek megjegyzések: