2018. január 1., hétfő

2018, az előrelépés éve

Ha 2017-re ráakaszthatjuk azt a címkét, hogy a "változások éve", akkor 2018 legyen a "haladás éve", vagy az "előrelépés éve".

Az első előrelépés legyen a jogsi megszerzése. Legkésőbb februárban szeretnék túllenni a kresz vizsgán, aztán jöhet a vezetés, amire már nagyon kíváncsi vagyok.

Nyáron le fog járni a PHD-m, úgyhogy szeretném, ha idén végre publikálhatnék saját cikket is a saját témámban.

Idén két utazást tervezek, az egyik Belgium barátokkal, a másik Írország Herceggel.

Herceg idén tölti be a 30-at, ami azért valljuk be, elég jelentős szintlépés. Bár szerintem én nagyobb eseménynek élek meg, mint ő. Engem például hónapok óta foglalkoztat az Írországi út, amit szülinapi ajándéknak szántam neki, mert tudom, hogy régóta nagyon vágyik oda.

Idén lesz a 3. házassági évfordulónk.

Szeretném, ha idén végre kicsit színvonalasabban tölteném el a szabadidőmet. Például olvasással. Első lépésként legyen az a cél, hogy minden hónapban olvassak el egy könyvet. Elég szánalmas kihívásnak tűnik, mások 10 könyvet is elolvasnak egy hónapban, de egyrészt az időm, amit erre fordíthatok, eléggé limitált, másrészt - tényleg tragédia - az idei teljesítményemhez képest ez így is előrelépés lesz. Próbálom összeszámolni, hogy idén hány könyvet olvastam el, és ilyenek voltak, hogy:
- a Narnia Krónikái sorozat első 2 része (a 3. folyamatban...) - ezt angolul olvasom
- a 101 kiskutya két része (az eredeti regény, aminek az első részéből a Disney-mese készült
- Dr. Jekyll & Mr. Hyde, szintén angolul, és azt hiszem, az utolsó 10-20 oldalt nem fejeztem be :(
Szégyen, de azt hiszem, ennyi. Kisalakú könyvek, jó ha az 500 oldalt elérik összesen.

Tavaly (17-ben) az a furcsaság történt, hogy több filmet is láttam, amin nem aludtam el. Sőt, még színészek neveit is megjegyeztem. Mi több, most már néha még fel is ismerem őket! Ez egészen nagy változás a korábbi állapotokhoz képest. Úgyhogy minden bizonnyal idén lesz ebben előrelépés. Az én életemből teljesen kimaradtak a képregények, de most elkezdtük megnézni a Marvel filmeket.

Végül, de nem utolsó sorban, idén a korábbinál is nagyobb (és kitartóbb) hangsúlyt szeretnék fektetni az egészségemre és az általános fizikai jól-létemre. Tavaly fél évig jártam edzeni (heti 2-3 alkalommal), nagyon sokat fejlődtem, és a testképem is nagyon pozitívan változott. Aztán a hazaköltözés teljesen felborította a rendet, nem volt türelmem és energiám (és akaraterőm) odafigyelni magamra, és most egyáltalán nem hasonlítok a június végi állapotomra. Csakhogy ez alkalommal több motivációm is van, hogy szigorú legyek magammal. Nem csak az motivál, hogy ismét jól érezzem magam a bőrömben, hanem hogy felkészítsem magamat egy új helyzetre, egy új állapotra, ami remélhetőleg a legnagyobb előrelépés lesz mindkettőnk életében.

Nincsenek megjegyzések: