2018. január 15., hétfő

Végre tél + második hét

A hosszú rész előtt gyorsan elmondom, hogy gyönyörű hóesés volt tegnapelőtt, és gyalog mentem le a városba, futottam le a hegyen, szabadon, és este is gyalog jöttem vissza, és egyedül voltam, egyes egyedül, zenét hallgattam, és esett a hó, és közben arra gondoltam, hogy milyen nagyon szeretek itt lakni, és olyan csodálatos volt, ahogy a hóeséssel együtt beborított engem egy boldog, biztonságos egyedül-érzés.

Vasárnap Anyával kimentünk Lillafüredre, felsétáltattam a Fehér-kőhöz. Lenyűgöző volt a havas Bükk, már olyan rég láttam ilyennek. Arrafelé kb. 20 centi hó esett, végre lehetett bokáig süllyedni a hóban, és közben bájosan sütött a nap, csodálatos kirándulás volt.

Most pedig mesélek a második hétről, amelyben Micimackó azt hitte, akár két kilót is fog fogyni, de csak fél kilót sikerült, de Micimackó nem csalódott, hanem újratervez.

Január második hetének közepe táján úgy éreztem, lehet, hogy felborítottam az egyensúlyt, és áruló módon fogok akár 2 kilótól is megszabadulni, a kívánt 1 helyett. Aztán nem tudom, mi történt, de úgy tűnik, fél kiló jutott erre a hétre. Kaotikus volt ez a hét egy kissé, mert a szervezetem lányos hullámai partra vetettek és egy napot kénytelen voltam edzés nélkül tölteni. Aztán felmentem Pestre, ami mindig rendkívüli helyzet, mert ugye fogorvoshoz járok, ami időben erősen szétválasztja egymástól a reggelit és a vacsorát, ebéd nélkül és edzés nélkül. Ez nem viselne meg túlságosan, de az előtte lévő nap után délután már nagyon éreztem, hogy a májam az küzd a maradék kis glikogéndarabkák felszabadításáért. Aztán pénteken kirándultunk egy jót. Szerda estétől szombat délig szörnyen keveset ittam, és ezt utána igyekeztem pótolni. Szerintem a szervezetem másfél hét alatt úgy hozzászokott a napi 3 liter folyadékhoz, hogy váratlanul érte ez a 2 napos vízhiány, és igyekezett minél többet megtartani a vasárnapi adagból. Így lett aztán fél kiló a végösszeg.

A tervem az lett volna, hogy január első 4 hetében heti 1 kiló minusz, aztán február végéig még 2, utána pedig tartom a súlyt, miközben a zsír egy részéből próbálok izmot csinálni. A másik lehetőség, amit el tudok képzelni erre a fél kilóra az az, hogy olyan ügyesen sokat mozogtam a héten, hogy már most kezd visszaépülni az izomzatom is. Örülnék, ha tényleg ez történne, viszont akkor újra kell terveznem a haladási tervet, különben szörnyen el leszek keseredve, hogy nem tudom teljesíteni a saját céljaimat.

Ma volt egy kisebb kibillenésem, mondhatni egy kisebb gödörben majdnem eltaknyoltam, de aztán erőt vettem magamon, és nem hagytam, hogy a kisördög fekete ködöt borítson a gondolataimra, és inkább edzettem egyet itthon. Ma például kitaláltam egy új mozgásmintát a vállam megerősítésére, szóval újabb motivációm van.

Nincsenek megjegyzések: