2018. január 3., szerda

Három napnyi megfeszített siker

Amíg Herceg mikrofont szerel, hogy Borderlandsezhessünk többen is, gyorsan megírom, hogy az év első három napjában lényegében mindent sikerült betartanom amit az idei évre elterveztem. Minden nap volt egészséges főttétel (úristen milyen brutálfinom rizottót tudok készíteni!); egyik nap sem ettem csokit, édességet, cukrozott italt, cukrozott bármit, sem sós rágcsákat; minden nap volt edzés (az elsőtől a hátamban lett izomláz, a másodiktól a combom hátulján, a maitól pedig teljesen görcsben áll az összes vádlim); minden nap megittam legalább 3 liter vizet/teát (ízesítetlenül, természetesen); minden nap olvastam lefekvés előtt úgy fél-egy órát (Philip Pullman Északi fény sorozatának első részét olvasom); minden nap csináltam valami hasznosat (például ügyeket intéztem, bevásároltam, elpakoltam olyan dolgokat, amiket hónapok óta tologatok ide-oda, és visszatértem a munkáimhoz). Ez mindenképpen büszkeséggel tölt el.

1 megjegyzés:

Zsebi írta...

A könyv nagyon jó választás! Nekem ez az egyik kedvenc sorozatom! ;-)