2010. október 1., péntek

Unalmas post

Kényszerposzt - nem tudom mit akarok írni, csak úgy kéne már.
Hazajöttem, ami jó, mert már 3 hete nem voltam itthon, és legközelebb 22-én jövök újra, akkor viszont nov. 1-ig vissza se megyek. Háhá.
Nehéz ez a félév. Még nagyon messze van a vége, de már most szégyellem magam, és csalódott vagyok, amiért a következő félévben fele annyi pénzt se fogok kapni, mint idén, pedig még azt sem tudom, hogy most mennyit fogok kapni.

A hétvégi tervem: holnapra megpróbálom kialudni magam, de legkésőbb 10-kor fel kell kelnem. A reggeli és az ebédszünetet leszámítva nem fogok felállni a papírjaim mellől egészen 5-ig. A hétfői állatszervezettan zh-ra kell készülnöm. 5-kor elkezdek készülődni, hogy 7-kor találkozhassak itthoniakkal, és elvegyüljünk a közönségben HMTM koncerten.
Vasárnap: még nem tudom mikor akarok kelni, vszínű 8 körül, jobb esetben 10, de délután 2-3-ig tuti nem fogom letenni a könyvet. Akkor is csak azért, hogy visszamenjünk Pestre.
Jövőhéten 3 napos növényrendszertani terepgyak valahol Zalaegerszeg környékén, utána héten 2 zh, azután 3 zh, utána szünet. Fáradt vagyok.

1 megjegyzés:

Tomi írta...

elvegyülni? ti lesztek a közönség fele :)