2013. január 6., vasárnap

Viedó

Azért szeretem ezt a kort, amiben élünk, mert a rengeteg emberi blődség mellet akadnak értelmes, és elképesztően nagy segítséget nyújtó dolgok. Ilyen pl. az, hogy egy srác videokamerával rögzitette az előadások elég jelentős részét, és most felrakta a youtube-ra. Ez már önmagában is mérhetetlen jófejség.
Nekem meg oltári nagy szerencsém van ezzel, mert volt a rezgések specin egy óra, ahol én ugyan bementem suliba, de az órára már nem jutottam el, mivel rosszabbul voltam annál. Aztán annak az órának az anyagát nem kértem el, ami mint utóbb kiderült, elég nagy hiba volt. Erre már a rá következő órán rájöttem, mivel innentől kedztem el nem érteni a dolgokat. Mostanra az anyag nagy részét sikerült megértenem, csak volt egy-két visszatérő motívum,* amire nem találtam magyarázatot.
Aztán most hirtelen megtaláltam ezt a videófelvételt, és minden megvilágosodott előttem. Az meg még nagyobb szerencse, hogy még egy egész napot tudok rá tanulni. Sajnálom, hogy ezekről a videókról nem 2-3 nappal hamarabb értesültem, mert mostmár nem lesz időm megnézni ezeket.

* Erről jut eszembe, hogy otthon paradicsomleves-evés közben megállapítottam, hogy az emberiség egyik legnagyszerűbb találmánya a betűtészta, de ha már a Baille betűkészlet kevéssé megvalósítható, azért a görög ábécével, a 10-es számrendszer alapelemeivel és néhány irásjellel még ki lehetne egészíteni.

Nincsenek megjegyzések: