2014. március 18., kedd

Kellemes izgalom

Konferenciára készülni határozottam jó dolog, és mivel ez az első ilyen alkalmam, most tudom csak megfigyelni, hogy milyen is ez.

1. Két hónap múlva konferencia, ideje lenne elkezdeni készülni rá.
2. Már csak egy hónap van a konferenciáig, most már nagyon bele kell ásnom magam. Aggódom, mert még minden olyan kusza.
3. Már csak két hét van a konferenciáig, már egy csomó cikket elolvastam, de még van néhány új. Lassan kezdem megérteni a dolgokat.
4. Már csak alig egy hét van a konferenciáig, elolvastam és feldolgoztam az összes cikkemet, időrendi sorrendben összeállítottam az eredményeiket, és kezd tisztulni a kép. Juj-juj.
5. Már csak 4 nap van a konferenciáig, jaj már nagyon várom, egyre jobban átlátom a dolgokat, egész nap a poszteren dolgoztunk, ú de jó lesz.

Itt tartunk most. Ma este itthon még sikerült egy újabb elemet előkészíteni, holnap reggel bemegyek és szépen beillesztem a poszterbe ezt a néhány képet, megírom hozzájuk a szöveget, és már majdnem készen leszünk. Délre órára megyek, aztán a SOTÉra csütörtök reggel megyek legközelebb. Aznap lehet, hogy lesz még egy mérésem, péntekre pedig már csak az utolsó simítások maradnak. Szombaton reggel odamegyek, szépen kiakasztom, gyönyörködöm benne, aztán vasárnap minden kérdésre válaszolok. Jó lesz, úgy remélem!

Nincsenek megjegyzések: