2014. június 14., szombat

Vöbö

Az idei foci VB a lekevésbé sem tervzte megérinteni a lelkemet, de aztán úgy alakult, hogy Herceg kedvéért tippelgetek egy honlapon, hogy ezzel nyerjek neki valami számítógépes kütyüt, így aztán lelkes szurkoló lettem. Persze gőzöm sincs a csapatokról, hogy ki milyen erős, melyikben milyen nevek játszanak, ezért kénytelen vagyok az országról szerzett eddigi tudásomat és a vonBauch módszert alkalmazni. A meccseken pedig mindig azért szurkolok, hogy olyan gólok szülessenek, amilyeneket én beírtam.

Az eddigi tapasztalataim:
- annak ellenére, hogy a hírekből úgy tudtam, hogy a brazil építkezések nem ott tartanak, ahol illene nekik, mégis tele vannak a lelátók és még mindenki túlélte.
- az, hogy a vb első gólja egy öngól volt, azért elég röhejes.
- az, hogy a bíró 11-est ítél, amikor nem kéne...
- amikor bekapcsolódom egy focimeccsbe, mindig az első dolgom megnézni, hogy kik játszanak, majd ezalapján megpróbálom azonosítani a pályán rohangáló mezeket. A spanyol-holland meccsbe az első félidő végén kapcsolódtam meg, és teljesen megijedtem, mert nem volt narancssárga a pályán. Mentségükre szüljon a hollandoknak, hogy a mezükön a feliratok narancssárgák voltak legalább.
- egyébirán ez a meccs a hollandok javára lett 5-1. Hát ez meg miez?! Ennyit a döntetlenemről...
- Budapesten létezik olyan vendéglő, ahol nem csak szimplán közvetítik a VB-t, de a pultban álló pincérlányon kívül egyetlen vendég sincs, egyetlen egy se!

Végül rájöttem arra is, hogy a foci a legférfiatlanabb és a legférfiasabb sport egyben. Azért a legférfiatlanabb, mert állandóan elesnek, csúsznak, fáj, siránkoznak, jaaaj-jaaaj, aztán jön egy kézrátétellel gyógyító csapattárs (néha ellenfél), odanyújtja a kezét, a földön szenvedő játékos belekapaszkodik, feltápászkodik, majd fut tovább, mintha semmi nem történt volna. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én ezeket az embereket női szemmel csak lesajnálni tudom. El nem tudom képzelni, hogy a foci- és focistaszerető nők miért találják vonzónak ezeket a csetlő-botló pasikat, akik egyébként kifejezetten csúnyák is (az én ízlésem szerint, legalábbis). És akkor mégis miért a legférfiasabb?


Nem ezt a képet kerestem ide, de a mondanivalója ugyanaz, szóval ezért a legférfiasabb sport, mert igen, ha a férfi beteg, vagy sérülés éri, akkor a férfi szenved, a férfi gyenge, ha a férfinek fáj, ott jöhet a pap. 
Ennyit a fociról.


Nincsenek megjegyzések: