2015. április 3., péntek

A legizgalmasabb rész még csak most kezdődik!

1 hét maradt.

Hazajöttem. Mostantól az esküvő utáni napig végig itthon is leszek. Az anyukáink remek munkát végeztek, és elvileg minden a legnagyobb rendben zajlik.

Holnap reggel megyek a menyecskeruhámért, ezért ma megkértem Anyát, adja rám a menyasszonyi ruhámat, hogy ha még bármi igazítanivalót találunk rajta (de nem találtunk), holnap még vissza tudom vinni. Miközben Anya a fűzővel babrált, arra gondoltam, hogy ez egy olyan szép jelenet. Néhány nappal az esküvő előtt, este, lámpafénynél, egyetlen Anyukám öltözteti egyetlen lánykáját, mert néhány nap múlva férhez adja. Amikor befejezte, odaálltam a tükör elé, és tudjátok, mit láttam? Hogy én pont ilyen menyasszony szerettem volna lenni! Gyönyörű a ruha, éppen rám illik. Tetszett, amit láttam, na, néha az ilyesmit is be kell vallani nőiesen. Igazán. Alig várom már az esküvő napját, és úgy, de úgy remélem, hogy mindenki ugyanolyan boldog lesz, mint én.

Holnap délutántól lánybúcsú. Tegnapelőtt megkaptam a "behívólevelet", szuper mókás dolog lesz, nagyon várom már!

Elkövettem viszont egy hibát. Megfogadtam Anya tanácsát, és elmentem kozmetikushoz. Most nagyon úgy érzem, hogy nem kellett volna. Oké, nem volt tökéletesen photoshopolt a bőröm, de legalább tisztának látszott. Most bezzeg tiszta ragya vagyok. Hát mi lehet ennél nagyobb öröm egy lánynak?....... Nagyon ajánlom, hogy szerdára elmúljon az összes, és szombaton egy se legyen rajtam, különben az összes fényképen sírni fogok. Most tiszta neogranormon a fejem.

Nincsenek megjegyzések: