2016. február 8., hétfő

Mém

Do you own a tablet of any kind?
Igen, de Anyának adtam, hogy azon nézegesse az esküvői képeinket.

What’s something people always assume about you that isn’t true?
Nem tudom, miket gondolnak rólam az emberek, nem szokták nekem megmondani, pedig nagyon kíváncsi lennék rá. Mondjátok meg, tessék.

On a scale of 1-10, how much do elevators scare you?
10...9...8...7...
Általában nem merek beszállni liftbe (10), ha egyedül vagyok akkor csak a miskolci házunk liftjét merem bevállalni néha (7), de ott is inkább gyalog közlekedem. Ha Herceg velem van, akkor a pesti ház liftjébe már be merek szállni (8), de ha valaki mással kell együtt utaznom, akkor 9.

When you’re upset, do you vent to people or do you keep to yourself? 
Hercegnek szoktam elmondani az ilyesmiket, néha kiírom blogra is.

Have you ever watched a meteor shower? 
Rather caught by chance than watched intentionally. 

Do you tend to put things off until the last minute? 
Általában nem szeretem az ilyesmit, meg tudom tervezni az időmet úgy, hogy jó legyen. 

How do you react to random strangers suddenly trying to make conversation with you?
A random strangereket igyekszem kikerülni.

Do you have a lucky number?
Ha megmondanám, már nem lenne lucky.

Would you go out to dinner with Oprah? 
Who cares? Nem tudom, hogy a műsora a Mónika-show, a Kasza-show vagy az Esti Showder színvonalába illik-e inkább, ezért nemet mondanék, bármelyik legyen is a valósághoz a legközelebb.

Did you ever play sports?
Sajnos nem adtak nekem lehetőséget erre. Most próbálom bepótolni heti egyszeri gyúrással, heti egyszeri ugrabugrálással, és heti egyszeri még-valamit-mozogjunk aktivitással.

Do you feel guilty if you throw food away?
Igen, nagyon. 

Do you think you could make it as a baker?
Naná!

Are you one of those people who are wearing scarves with everything?
Két sálam van, egy tavaszra/őszre, egy télre, ezeket azzal hordom, amim van.

Have you ever been in a castle?
Ez azért nem annyira különleges dolog. Mondjuk voltam a neuschwansteini kastélyban és a mellette lévő másik, még csicsásabb kastélyban is, de nekem az ilyenek nem jelentenek túl nagy élményt.

When you were little, did you ever play with Playdoh?
Szerintem nem. 

Would you rather write a mystery or love story?
Mystery.

Tell me about your worst fashion mistake:
Erre nincs ötletem.

Do you hate it when people smoke around you?
Igen.

How are you wearing your hair right now?
Most épp ki van engedve.

When’s the last time you were sick?
A múlt héten, de még mindig tart egy kicsit.

Would you rather have OJ or milk with your breakfast?
Alapesetben tejet mondanék, de kb. két hete nem iszom tejet, majd amikor visszajövök Olaszországból, újra megpróbálkozom vele.

What were you doing thirty minutes ago?
Az a baj, hogy 30 perce is ezt a mémet írtam. Előtte meg angoloztam egy kicsit a mai órára.

Do you own any school related clothing articles?
Van 2 BoKonfos pólóm.

Would you rather call people or have them call you?
Ha akarok valamit mondani nekik, akkor felhívom őket. Ha nem akarok mondani semmit, akkor megvárom, míg felhívnak, de nem szoktak.

Can you able to sing accurately?
Nem. Egyébként nem Can, hanem Are. Ez egy ilyen vicces mondat volt az accuracy-vel, ugye?

Who was the last person who unexpectedly texted you?
A bank. I have no life. 
Nemis, Hercegtől kaptam egy szivecskét gtalkon.

Who do you text the most?
Herceg, ofkorsz. Meg nektek, ide blogra írom a hülyeségeimet.

Nincsenek megjegyzések: