2009. július 29., szerda

1 month left

Otthon, újra otthon.

Vasárnap mentünk, érkeztünk, intézkedtünk, eltakarítottunk az embereket az útból, lett 5 sátrunk 2 helyen. Hétfőn voltunk biciklitúrán, tűző napon tekertünk sokat. Majdnem jó volt, csak előző nap kifordult a bokám, bicózás közben pattogott a fülem, csak a számon tudtam levegőt venni, ki is volt száradva a torkom rendesen, leégett a lábam és a bal karom. Egyébként fun volt. A táborozás további részében volt sok jungle speedezés, alvás, vásárlás, sütés-főzés, ivás, fürdőzés, focizás, nevetés. És az a 3 fiú is milyen szépen mosolygott a lányok bikinifelsőjáben, kisminkelve. Ráadásul tegnap volt Herceg névnapja. Boldog névnapot!

Hazaértem. Az adókártyám még mindig nem érkezett meg, pedig már másfél hónapja igényeltük. Megértem azokat, akik nem szeretik az APEH-et. Megértem a világot.
Kaptam sms-t hogy nézzem meg a felvettek.elte.hu oldalt. Meg is néztem jól, informálódtam. Fogok kapni jelszót az ETR-be, de majd csak postán, és azt is megváltoztatom. Nehogy már valakinek jó legyen. Hehe.

Társadalmi célú hirdetés
Mostanság találnom kéne lakást. Jöhet 3. ember, de nem tudok senkit. Aki akar, jöjjön és lakjon velünk.

Amúgy tanulnom kéne németet. Nagyongyorsan. Hiperintenzíven. Itthonleszek.
1 hónap maradt a nyárból.

Nincsenek megjegyzések: