2009. július 30., csütörtök

Napi kaland

Végre végre tanultam németet. Olyan büszke vagyok magamra.

Az elmúlt 2 napban eltüntettem kb. 30 dkg csokit. Megmérgeztem magam. Holnap nem eszem. Ez a terv. Merthogy holnap Pakaa, Veréb, Herceg és én megyünk Lillafüredre meg onnan akárhová.

Ma megkaptam az adókártyám. Ez a rendszer nemnormális. Eleve másfél hónapot kellett várnom. Aztán oké, megkapom végre. Oda van írva a lap aljára, hogy a kártyát a szélénél fogva válasszam le a lapról. Normális esetben a kártyát csak 1-2 ponton rögzítik, de ezek ugyan nem, inkább a teljes felületét odaragasztják. Valahogy felkaparom a kártya szélét (már ehhez is köröm kellett) megfogom, húzom-vonom mint az igásló, de a lap alig távolodik. Ok, megpróbálom a másik oldalról. Onnan is kb. hasonló eredményt értem el, de nem adtam fel. Akkor próbálkoztam megint a másik oldalról, amikor a lap már nem vált el a kártyától, hanem ráragadt a papír. Azért valahogy csak megkaparintottam a zsákmányt. Utána persze vakarhattam a papírcafatokat. E nagyszerű procedúrát persze végigimátkoztam, hogy nehogy tönkretegyem ezt a drágaszágot, különben lehetne újat igényelni egy rakat pénzért. Dögöljön meg az APEH. Bele se merek gondolni, mi lesz, ha majd jövedelmem lesz és adóbevallást kell csinálnom és annyira meggzdagszom hirtelen hogy teljes vagyonellenőrzést zúdítanak a nyakamba. Szép kilátások...

Amúgy ma letöltöttem a Gúgölörsz 5.0-t, mégsem találom azt az élő utcaképes funkciót. Vagyis nem teljesen élő, de valami valósághű ablakonbenézős magamatmeglátós kaland. Talán mégse.

Nincsenek megjegyzések: