2009. július 23., csütörtök

Cezúra

A két nyaralás közötti itthonlevős szünet rövidke 65 óráját élvezem most. Annyit ettem ebédre, mint az elmúlt 1 hétben összesen. Átpakoltam a cuccaimat a mosógépbe, kiraktam a többi cuccom. Elolvastam az e-maileimet: nem nyertem laptopot (pedig nem is terveztem), viszont megerősítették, hogy a felvételim rendben van és ma este ki is derül, hogy kit hova vettek fel; ezenkívül elolvastam a tisza-tavi sátorozásról szóló infomailt is.

Az elmúlt 1 hétben itthon annyi történt, hogy Anyának volt valami fantasztikus kalandja a párnáimmal, de ezt most nem részletezném, lényeg, hogy lett új párnám, 2 új ágyneműhuzatom, amiből az egyik nagyon tetszik. Bár a másik sem rossz. Ja és a Teknősöm 1 hete nem evett. Épp ideje volt hazajönnöm.

Zsóryról címszavakban:
Zsóry Fürdő - új fürdőruha - a 36°C-os víz mármár túl meleg, 38-40°C-osban megégek. Bágyasztó. Hullámmedencében nem találtam hullámot, persze "hullám" volt, meg rengeteg hering. Úgyértem ember. Fuj.
A hangfal hasznos. 2.1. óje.
Esti sétálás sok beszélgetéssel és kedves emberekkel.
Gamez. Kék-fehér labda. Kicsi sárga labda. Dobál-dobál patt-patt. Rizikó - Dani világuralma. Scotland yard- ilyet nem is játszottam. Magus - ilyet se, de majd lesz karakterem. Egy harcos Wier (vérszívó). Muhaha. Kártyapartik: römi, rablórömi, speed, "kitolós". Ország-város, amőba, akasztófa, 3betűsjáték. Ivós játék szabályokkal -akarommondani kolbaszokkal- és cigisdobozhelyett K10-zel, Pizson - még jó hogy nem kellett egy csík mellett mennem. Ciki lett volna.
Hamár itt tartunk. Pálinka, borkóla, vodkanarancs, Bükkaranyosi Rettenetes, hosszú németnevű sör, román sör, Balatoni Világos, Arany Ászok, víz.
Korai fekvés. Vagy kései, kinek hogy tetszik. Hintaágy, földönalvás szivacson, nagyágyonalvás, Herceg.
Pizzázás fantasztikus TNT és V-tech koncertDVD-vel. Hajjajj, elfajzott a világ.
Betegababa.
Hiányérzet: dinnyeevés, Metallica symphonic, 3:20-as blues.
Amúgy mosogattam is többször meg boltba mentünk és tettünk-vettünk ügyesen. Attól tartok, megártott a sok a jóból, mert mosogatni van kedvem.

Nincsenek megjegyzések: