2009. augusztus 11., kedd

A 6575. nap

Ez volt életem eddigi legjobb 2 napja, és legnagyszerűbb szülinapja. Köszönöm.

Ma már egészen sokan felköszöntöttek, és többen megkérdezték, mit kaptam ajándékba? Nos, íme a lista:
  • kezdem Herceggel, mivel ő mindenkit megelőzött. Életem első igazi koncertje mindenképpen emlékezetes marad, ahogy az eddigi összes, mivel most, hogy belegondolok, az összesen Vele voltam. Amikor megkérdezték, hogy mit kaptam tőle, azt mondtam: Szigetet. Nem tudom, ki mondhatja el magáról, hogy kapott egy -1. napot a Szigeten, 4 konccerttel, amiből az egyik a 20 éves Tankcsapda ünnepi koncertje, saját szülinapi bulija. A 3 előzenekar (Skafunders, Black-out, Kowalsky meg a Vega) csak a TCs-nek kívánt boldog szülinapot, Lukács Laci ellenben mindenkinek, így hát nekem is, épp jókor. Lukács Laci személyesen kívánt nekem boldog szülinapot! Ráadásul ezután pont az Egyszerű dalt játszották el. Kell ennél remekebb ajándék? Merthogy én kaptam...
  • még tegnap a Szigeten (és előtt) találkoztunk ismerősökkel, akik szintén kívántak nekem boldog szülinapot, és akiknek szintén nagyon köszönöm, mert nagyon kedves ez tőlük. Köszönöm!
  • ma délelőtt elindultunk visszafelé a vonattal, ami - remélem csakis az ééén tiszteletemre - nem késett (- ez már önmagában vicces).
  • hazajöttünk ügyesen (útközben még elhoztunk kb. 30 fantasztikus akciós spanyolországi utat hirdető prospektust - akinek felkeltette ez az érdeklődését, az szóljon). Itthon pedig Anya főzött finti-fantasztikus incsi-fincsi szülinapi ebédet (sajttal-sonkával töltött pulykamell - csak hogy mindenkinek csorogjon a nyála), és még Sacher torta is volt, ami ugyebár az én szülinapjaim elmaradhatatlan kelléke. El is fogyott mind. Na de nem csak ebéd volt itthon, mert amikor beléptel a szobámba, egy hatalmas csokor (18 szál) kardvirág mosolygott rám. Csodagyönyörűek.
  • a remekbeszabott ebédünk után Herceggel ücsörögtünk a szobámban, amikor a következő szituáció zajlott le:
- *kopp-kopp-kopp.*
- Gyere be!
- *kopp-kopp-kopp-kopp*
- Gyere be!!
- *kopp-kopp-kopp-kopp-kopp-kopp-kopp*
- Gyere már be hát mi az isten van?! - megyek az ajtóhoz, erre nem ott állnak az én legjobb barátaim gyertyával és ajándékkal a kezükben, hogy márpedig most felköszöntenek és meglepetés mert mindenki itt van? (a két későt is beleértve) Hát de.
  • így tehát kaptam tőlük is mindenféle nagyszerű ajándékot: egy mappát, ami gyögyörű, de tényleg csodaszép lett, benne báránnyal, a nevemmel, kottával, repülővel, lapokkal és köszönöm, és már várom, hogy egyetemen is használjam, merthogy fogom ám! Kaptam még egy repülőt is, F-22 raptor, ami igazán élethű lett és jól fel fogom akasztani és le fogom lógatni a lámpáról, hogy ha huzat van, akkor repkedjen mindenfelé. Meg persze szokás szerint üdvözlőkártyát, ami nagyon szép, fekete-ezüst és virágos, és egy nagyszerű vers van benne, remek rímekkel. :) És kaptam áfonyalekvárt is! (Ez volt a tortám, a nálunk már hagyományos ajándék.) Volt gyertyám is, vagyis mécsesem, és kívántam is ügyesen. Mindenkinek nagyon köszönöm, egyesével is: köszönöm Vic, Tike, Veréb, Tücs, Szaszy, Pakaa, Simi, Laci és mindenki másnak is, aki még egy picit is részt vett benne, pl. Herceg, hogy nem árulta el, sőt, azoknak is köszönöm, akik nem vettek részt benne, de a csapathoz tartoznak, és esetleg véletlenül gondoltak rám. :)
  • 1 nappal a valós szülinapom után, (ellenben Tike szülinapján - Boldog szülinapot!) Csabitól is kaptam ajándékot, méghozzá egy egész várost: Chicagot. Jó, persze "csak" filmen, de még akkor is nagyon örülök neki. És olvadósrágót is kaptam tőle, meg szép ajándéktasakot benne aranyos kiscetlivel. Kedves tőle ez.
  • a szülinapnak anyagi vonzatai is vannak, köszönhetően Nagyimnak, csak hogy őt is megemlítsem.
  • a további köszöntéseknek is nagyon örültem ám: 2 Ágitól, Orsitól, Angitól, Vikitől, Evelintől, Renitől, egy másik Lacitól, és a jövőbeli bioszos társaimtól - remélem nem hagytam ki senkit.
Nos így telt ez az elmúlt két nap, amit nem tudok eléggé megköszönni, és tényleg, nagyon boldog vagyok. Nagyon nagyon szeretlek Titeket. Senki nem kívánhatna Nálatok jobb barátokat!

Nincsenek megjegyzések: