2010. április 18., vasárnap

Szülikoncert

Szóval volt ez a fantasztikus szülinapi Depikoncert.
Volt 3 előzenekar, ebből az elsőn még nem voltunk ott. A második, név nélkül a Horda elég érdekes formáció. Eddig nem ismertem őket, de őszintén szólva nem is nagyon fogok érdeklődni irántuk. 2 dobosuk van, akik nagyon jó alapot adnak a zenének. Szerintem a basszer szép 6húros példány volt, azt szeretem ám, viszont az egyik gitár Flying-V volt, ami viszont nagyon nem tetszik. A szólógitár pedig nem volt olyan hűde.
A meglepetés előzenekar a Subscribe volt. Őket eddig is szerettem, most is szeretem, az egyik énekes srác ugyanolyan bolond, mint eddig. Egészen elöl álltunk, a kordon közelében, és a mászós srác felugrott a korlátra, egészen behajolt a közönségbe. Alig egy méter választott el a gyönyörű hosszú rasztahajától. Hau. Érzelgősséget offolva volt pogo is, mi voltunk a támasztóemberek, hogy "ittmárnemkéne". Hogy minél több számot el tudjanak játszani, inkább sokból játszottak kicsit, összepakolva a végeket. Aztán jött a Depresszió.
Még indig eléggé elöl álltunk, de a önkívületbe esett pogózó rajongó annyira összeszorított bennünket, hogy levegőt alig kaptam. Aztán hátrébb mentünk, ott már jó volt. Ami meglepett, hogy elég rövid volt a koncert, legalább 2 órásra számítottam, de csak vagy másfelet játszottak. Ami nagyon tetszett hogy az új tag, a billentyűs régebbi számokba is belejátszott, és nagyon feldobta azokat. És jópofa volt, ahogy a haját rázta. Feri néha kicsit más dallammal énekelte a dalokat, mint ahogy a forgalomban lévő verzióban megszoktam, az kicsit furcsa volt. Viszont volt videoklipforgatás, és az egész koncertről DVD készül. Remélem valahol valahogy rajta leszünk.
Ígyhát úgy esett, hogy jól esett, a Depi sokszor megköszönte a közönségnek, én meg, mint közönség Boldog Szülinapot kívánok nekik!
És hogy is mondta Feri... találkozunk 2050-ben.

Nincsenek megjegyzések: