2010. július 8., csütörtök

Alkonyat

Tegnapelőtt Szaszy, Richye, Veréb, Herceg és én elmentünk moziba, megnézni az Alkonyat 3. részét, mégpedig abból a megfontolásból, hogy 2-en vodafone-osok lévén, meghívhatunk másik 2 embert. Sokkal jobb volt találkozni ezekkel az emberekkel, mint megnézni a filmet.
A barátaim többsége odáig van ezért a cuccért, én őszintén bevallom: cseppet sem. Nem ragadott meg a történet, rosszul vagyok attól a pasitól, aki Edwardot alakítja, legszívesebben képengyűrném, és a lányban sem tetszik, hogy csak 1 féle képpen tud nézni. Ami esetleg pozitív, hogy a farkasok majdnem szépen vannak megrajzolva, szerintem inkább medvék, de annak is szépek. Amit nem értettem, hogy a vámpírsrác mi a fenét keresett a nagy, nyitott, napos réten. Vagy 2 mp-ig még csillogott is, de nem égett szét. Kár.
Egyébként lehet, hogy én is imádnám ezt a sztorit, ha még nem lennék ennyire szerelmes és viszontszeretett. Lehet, hogy ezen a filmen sírnám szét a párnámat, hogy jajderomantikus. De azért akkor is azt mondom, főleg azoknak, akik még nem találták meg a hozzájuk illőt, hogy ennél a sztorinál a valóság sokkal szebb tud lenni. És ne egy döglött vámpír után vágyakozzatok - a szerelembe nem kell belehalni.

Nincsenek megjegyzések: