2010. július 15., csütörtök

Ígyahét

Engem is meglep, hogy milyen régen írtam, de most legalább sokat tudok mesélni.
Volt ismét mozi: ezúttal a Shrek 3-at néztük meg, 3D-ben. Nagyon tetszett, jópofa film. De szerintem ennyi rész már elég belőle. Szerencsére most jó sokan voltunk, talán csak Veréb hiányzott, de nyaralás miatt megbocsájtjuk. Bár a víztorony-felrobbantás mégiscsak túlzás, nem? :P
Az előző napokat megint csak sikerült Herceggel tölteni, szinte szünet nélkül. Befejeztük az aktuális mesét, egy Ákos-dalt próbálgatok a gitáron, újrahúroztuk az egyik gitárt, de az egyik új húr elszakadt. Most kivételesen nem játszottam ott, ellenben itthon igen: Anya kedvéért utánajártam, megtaláltam és letöltöttem a Prehistoric 2 nevű játékot, amivel vagy 10-15 éve játszott rengeteget. Most is azzal játszik. Az én Anyukám!
Voltunk biciklizni is, de ez most nem akármilyen alkalom volt: összefutottunk az egyik általános iskolai tanárnőmmel, aki a kedvenc tanárom volt, ha lehet ilyet mondani. Nagyon szerettem, és évek óta szerettem volna vele újra találkozni. Sokszor elképzeltem, hogy milyen lenne, ha találkoznánk, mit mondanék neki, örülne-e nekem, stb. Majdnem olyan is volt, csak én sokkal sokkal többet szeretnék vele beszélgetni. De nagyon kedves volt, és aranyos, és örült nekem, és hamarabb megismert, mint én őt, és jajdejóvoltminden. Bár lenne még ilyen.
A nagy boldogság után viszont kissé elszomorított, amikor megtudtam a következő félévre várható órarendemet. Még annyiban kezdetleges, hogy több gyakcsoportból is kicsúszhatok a túljelentkezések miatt, és ezért át kell majd rendezni az órarendemet. Ha véletlenül úgy alakulna, ahogy most van, akkor minden nap reggel 8-ra mennék, hétfőn 7-ig, kedden 8-ig, szerdán 6-ig lennék, pénteken is 4-ig, és az egyik kötvál órát (gazdaság és management) nem is tudnám idén felvenni. Lehet, hogy más tárgy is lesz, amit nem tudok felvenni. Ez majdnem jó lenne, viszont kell a kredit. Különben elég nehéz lesz 3 félév alatt több, mint 100 kreditet összeküzdenem. Ennek ellenére mégis várom az új tanévben, hogy végre együtt lakjak Herceggel.

Nincsenek megjegyzések: