2010. július 27., kedd

Kulturlény

Magam is meglepődtem, hogy milyen gyakram kultúrálódom mostanában. Tegnapelőtt újabb film került terítékre: ezúttal a Robin Hood. A legújabb, mozis, és Russel Crow-os (ha jól emlékszem). Bár a film feliratos, egészen élvezhető. Mondjuk én szeretek feliratos filmet nézni, csak a társaság erre nem számított. Aki azért akarja megnézni ezt a filmet, mert szeretné látni, ahogy a hős elveszi a gazdagok pénzét és a szegényeknek adja, nos, annak nem ajánlom. Ez ugyanis nem egy tipikus Robin Hood történet. Ez arról szól, ahogy számkivetetté válik. Elég hosszú film, de nem unalmas. A csatajelenetek nem túl véresek, de izgalmasak, a zenéje is tetszett - bár arra sosem tudok igazán figyelni.
Miután végére értem az egyik könyvnek, nekiláttam újraolvasni a Galaxis útikalauz "trilógiájának" második részét. Tavaly is olvastam, de nem jutottam el a végére, mert egyszercsak hiányzott 6 oldal. Most viszont megvan gépen is, úgyhogy nincs akadály. Remélem a 3-5. részek kitartanak augusztus végéig - (kétlem).
Egyébként úgy döntöttem, hogy mostantól, az ilyen szellemi táplálékokról szóló bejegyzéseimnek ugyanezt a címet fogom adni. Ez volt az 1. epizód.

Nincsenek megjegyzések: