2010. július 22., csütörtök

Filmnapok

Muszáj vagyok írni valamit, mert napok telnek el, és történnek a dolgok. Olyan is történt, amit még nem írok le, mert még nekem sem lenne szabad tudnom róla, ill. használnom, de hát ha azért van, mert kell, akkor nem várhatok vele még vagy 3 hetet.
Rendkívül fontos még, hogy a Sims3 egy egészen jó játék. Még elég sok részét nem fedeztem fel, Herceg meg rögtön nekiesett mindent felkutatni. Jellemző.
Ma jól kiokoskodtuk, hogy megnézzük a Ryan közlegény megmentését. Kb. 1 órányit láttam belőle. Baromira untam az elején azt a hosszú lövöldözős részt. Képtelen vagyok megérteni, hogy honnan tudják a katonák, hogy ki az ellenség, kire lőjenek, merre menjenek, ésatöbbi. Meg nem is értem azt az egész mészároljuk le a másikat dolgot. Meg hogy ezt emberek szeretik nézni. Egyébként, mint film, jó, és látom én, hogy nem véletlenül olyan híres, de engem rohadtul nem köt le - már bocsánat a kifejezésért. Hasonlóan vélekedtem a Ponyvaregényről is. Biztos jó, de hogy még borsót-lencsét is szívesebben válogaték, az is tuti.
Tegnap viszont Tüccsel és Simivel megnéztük moziban a Perzsia hercegét. Az viszont már tetszett. Voltak benne szép pacvak, némelyiken szép nyakdísszel. Volt benne helyespasi, bár az ilyen filmhősökért én képtelen vagyok rajongani. Volt benne egy egészen szép lány, meg egy gonosz pasi akinek Gesztesi Károly a magyarhangja. Megismertem ám! Na lényeg, hogy jó volt, azt meg lehet nézni.
(Még 10 bejegyzés van hátra a 300.-ig, ahol - megjósolom: - a 300 c. filmről fogok írni. De ez még titok.)

Nincsenek megjegyzések: