2012. április 1., vasárnap

Mindenféle

Rengeteg félét álmodtam ma, annyi sok emberrel, hogy "terjedelmi korlátok miatt" inkább nem is sorolok fel mindenkit. Ellenben voltak benne olyan részek, hogy
- azt tudtam, hogy kedd van, de sehogy sem jutott eszembe, hogy aznap milyen órára kéne mennem és hová.
- az orvosis lánykákkal részt vettem egy reggeli órán, és megtanultam fogat műteni.
- kézilabdáztam, mikor egy orvos labdát dobált egy gyereknek.
- óra után mikor mentünk ki az öltözőből, ott volt Vic, aki gyönyörűszép volt, a ruháját pedig B tervezte.  
- nagyon késő estig voltunk valahol, engem nagyon sokan akartak hívni, én pedig azon aggódtam, hogy mindjárt lemerül a telefonom.
- T szépen összehajtogatott vörös színű pizsamája napokon keresztül a táskámban volt, nem tudom miért, ellenben mikor találkoztam például a bátyjával, elfelejtettem visszaadni.

Nincsenek megjegyzések: