2012. április 1., vasárnap

Ruhák

Tudom, hogy az idős emberek nagyon fázósak - a Nagymamán is jól be volt bugyolálva mindig, meg régen mindig ott ücsörgött egy bácsi a Centrum előtti padon nagykabátban, 3 kucsmával -  de komolyan, emberen ennyi ruhát én még életemben nem láttam, leszámítva persze a "kire lehet minél több göncöt ráaggatni" versenyt. A nénin, merthogy egy kedves arcú 60 körüli néniről van szó, volt egy kabát, alatta egy mellény, alatta egy kardigán, alatta legalább 3 pulóver, én ugyanis csak ennyit láttam, ki tudja mennyi volt takarásban. A nénin volt még mackónadrág (lehet hogy ez alatt is bújt vagy három harisnya), egy béleltnek tűnő cipő, két, azaz két polár sapka egymáson, valamint egy kötött sál a nyakába tekerve.
Értem én, hogy hűvös volt, mert fújt a szél, nem is kicsit, de vajon hogy öltözik fel télen?

2 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

ha gonosz lennék, azt mondanám, úgy, mint ti.

borii írta...

De rajtunk még télen sincs eeeeenyi gönc :D összesen sem :D