2012. szeptember 5., szerda

Beiratkozós

Na, beiratkoztam. Együtt a mesterszakos fizikusokkal, vegyészekkel és csillagászokkal. Ha nem tévedek nagyot, 3-an (de legfeljebb 4-en) vagyunk gólyák ezen a szakon.
Miután 3 példányban aláírtam a Hallgatói Szerződést, a néni azt találta nekem mondai, hogy most üljek le és tanulmányozzam át, amit aláírtam. Nem fordítva kellett volna ezt?
Egyébként nem is tudtam, hogy a szakomért önköltségesen 400 ezer forintot kellene fizetnem félévenként. Van most az a szabály, hogy az évfolyamon a legrosszabbul teljesítő 15% (vagy 20?%)-nyi embert átsorolják önköltségesre. Remélem, hogy 0,3-0,6 embernél nem vacakolnak ilyennel.
ETR-ben órarend még nincs, és 3 óra időpontját továbbra sem tudom...

2 megjegyzés:

Zsebi írta...

Már ránk is vonatkozik a hallgatói szerződés? Na ezt eddig nem tudtam. Remek... :S És nem úgy volt, h ti is Neptunozni fogtok?

borii írta...

Csak az újonnan beiratkozókra vonatkozik, de mire te oda jutsz, addigra még 6x megváltoztatják és talán meg is semmisítik az összeset :D

még ETR-ünk van, állítólag nov. 1-jén leáll, és nov. 15-től neptun lesz. '-.-