2012. szeptember 11., kedd

The second day of...

Ma is volt nap, reggel 8-tól kb. mostanáig tartott.
Valójában csak ilyen tájékoztató jellegű órák voltak, nem igazi tanagyag. Kivéve atomkvantumon, mert ott belecsaptak a lecsóba. Finom lecsó volt, csak a végére túl sok lett. Tulajdonképpen egész jó aránynak mondható, hogy a 7 oldalas jegyzetemből az első 6 és fél oldal érdekes és tiszta és vidám, aztán jött valami meglepő matekos rész, aminél elég hirtelen vesztettem el a fonalat.
Este itthon átnéztem újra a jegyzetem, borzasztó stréber vagyok, de nem akarok lemaradni rögtön az első héten, a tananyag nélküli előadásokon... szóval Herceg azt találta nekem mondani, hogy ez bezony gömbi geometria, így ez a korábbi post aktuálisabb már nem is lehetne.

2 megjegyzés:

Koppany írta...

Mit is tanulsz te egészen pontosan? :D az atomkvantumtól hirtelen elkezdett engem is érdekelni.

borii írta...

biofizika msc, de az első két félévben - mivel ugye nekem biosz alapszakom van - a fizika bsc-sekkel sok közös tárgyam van. persze összességében jóval kevesebb fizikát fogunk tanulni, és nem is olyan ütemezésben, mint ők. ez a tárgy amúgy 2. évben van nekik, és inkább olyan "bevezetés" tárgy, később lesz nekik egy félévnyi kvantummechanika, ami viszont nekünk már nem kell.