2012. november 30., péntek

Csodálatos Neptun

Az a csodálatos ebben a Neptunban, hogy mindenkinél produkál valami hibát. Nálam eddig csak az volt, ami még rengeteg más embernél is, hogy állami részösztöndíjasként voltam beírva, ami nyilván nem igaz, viszont ezt másnapra ki is javították. Pedig nem is szóltam miatta.

Na de most krízis van, vizsgajelentkezés, vagyis csak lenne, nálam legalábbis, mivel nem látom a vizsgaidőpontokat, hiába állítok be mindent ebben az ostoba rendszerben. Megjegyzem nem csak a vizsgaidőpontok nem jelennek meg, hanem a tárgyak sem. Ez nem zavarna különösebben, ha nem 3 hetem lenne vizsgázni, és ha biztos lehetnék benne, hogy a megfelelő időponton lesz helyem.
Most mindenesetre kivárok, és ha addig nem történik semmi, akkor hétfőn bemegyek a TO-ra, és majd ők felveszik nekem a vizsgát. Az egyébként külön poén, hogy a TO minden ajtaja előtt ki van téve a megfelelő név és a hozzá tartozó szakok listája, így mindenki jól tudja, hogy kihez kell pennie panaszkodni. Csakhogy a biofiz msc bezony sehol se szerepel. Na most mi lesz.

Egyébként nem tudom miért aggódom. Dec 21-én úgyis világvége.

Nincsenek megjegyzések: