2013. március 29., péntek

Hiánycikk

Kéne nekem egy alkalmas ruhadarab. Ennek a ruhadarabnak annyit kell tudnia, hogy legyen megfelelő méretű zárható, zipzározható zsebe. Például egy egyszerű kardigán. (Egyéb kritérium még hogy jó legyen rám, és ne legyen rikító rózsaszín, vagy aranycsíkkal díszített samaleromalé.) Ez nyilván azért kéne, mert most bárhogy is öltözöm fel futáshoz, sehogy sincs zsebem, így csak kulcsot  és zenelejátszót tudok magammal vinni, azt is kézben.

Szerintem ez, egy zárható zsebbel ellátott pulcsi/felsőrész/mellény egy egészen egyszerű ruhadarab, mégsem lehet kapni sehol. Se a Decathlonban, se a Hervisben, se bármilyen egyéb helyen. Ha mégis találtam zárható zsebet, akkor az fent említett egyéb kritériumoknak nem felelt meg. Milyen fura világban élünk?!

Megjegyzem, Anya lassan egy éve keres magának zipzáros (nem bebújós), vastagabb anyagú, kötött kardigánt, normál (nem hosszított) fazonút. És nincs.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

ú, pont most vettem a newyorkerben egy szimpla fekete zipzáros pulcsit, aminek a zsebe is zipzáros és semmi csicsa nincs rajta, olyan pont jó.:) am kapucnis vastagabb széldzsekit én sem kaptam sehol, pedig vagy 2 hete ezen vagyok :D

Unknown írta...

ú, pont most vettem a newyorkerben egy szimpla fekete zipzáros pulcsit, aminek a zsebe is zipzáros és semmi csicsa nincs rajta, olyan pont jó.:) am kapucnis vastagabb széldzsekit én sem kaptam sehol, pedig vagy 2 hete ezen vagyok :D