2013. március 31., vasárnap

Húsvéti mém

Megint lopok mémet, kicsit megmagyarítottam, átalakítottam és néhány kérdést kivettem belőle.
Nem túl okos mém, és semmi köze a húsvéthoz.

Ha újra találkozhatnál egy gyerekkori ismerősöddel, ki lenne az?
Épp nemrég gondoltam néhány általános iskolai tanáromra, akiket nagyon szerettem, és lassan 8 éve nem láttam őket. Hiányoznak.

A kérdés valami olyasmi, hogy hol szerettem volna élni régebben.
Azt hiszem nem voltak ilyen letelepedési vágyaim, de az, hogy a világon nagyon sok helyre elmenjek, az mindenképp. Még most is. Egyébként Magyarország egyre szarabb hely lesz ebben a világban, de mi rendületlenül maradni fogunk Miskolcon. Úgy tűnik. Viszont ha menni kéne, Új-Zélandra költöznék. Gyönyörű ott a táj.

A történelem mely idejében élnél?
Ó, nagyon szeretném megkóstolni azt a 19-20. századi időt, amikor a nők szép ruhában jártak, kalapot viseltek, és csipkeernyő alatt sétáltak nyáron, s amikor a férfiak hosszú kabátot viseltek, fejükön kalapot, és amikor nem a pasik csajoztak, hanem a fiatalemberek udvaroltak a hölgyeknek és kisasszonyoknak.

Ossz meg egy iskolai emlékedet (jót, rosszat, mindegy).
A jó emlék, hogy ott találkoztam először Herceggel, a rossz, hogy kövér voltam.

Az emberiség vajon teljesen át fog térni a digitális könyvekre a valódiak helyett? Jó ez nekünk?
Szerintem nem fog teljesen áttérni, mert nem létezik olyan digitális biztonság, amiből ne veszhetnének el adatok, de mindenképpen támogatom a könyvek bedigitalizálását, nem árt, ha úgy is megvan. Én egyébként egyáltalán nem vagyok az e-book olvasók híve, mert annyira jó dolog kézben fogni a könyvet, lapozni, és a könyvek illata, az valami nagyszerű.

Nézz szét a tőled 1.2 méterre lévő térben. Milyen tárgyakat találsz, amit még nem vettél észre, hogy ott van, vagy elfelejtetted, hogy ott van?
Most épp Herceg miskolci gépénél ülök, szóval itt nem mindent tartok számon, de például találtam itt egy kiselejtezettnek tűnő számítógépházat és monitort. Eddig tuti nem volt itt.

Melyik a kedvenc Tom Cruise filmed?
Gőzöm sincs, melyik az a tomkrúz.

Veszel egy sampont és rájössz hogy nem is jó. Mit csinálsz a megmaradt teli flakonnal?
Elhasználom, a balzsam majd helyrerakja, amit a sampon elronott.