2013. április 28., vasárnap

Itthoni

High-heels
Szerintem be kéne tiltani az 5cm-nél magasabb szintkülönbséget adó magassarkú cipőket. Borzalmasan természetellenes pozícióba kényszerítik a lábukat egyesek, de nagyon fogok nevetni rajtuk, ha majd 40 éves korukban térd- vagy csípőprotézisre fognak várni, vagy a lábfájdalomtól alig bír majd járni.

Pisztácia
Anya: Borzalmasan drága... ne vegyünk vagy 10 dekát?

M2
Amióta mesecsatorna lett, ez lett a legnormálisabb nézhető csatorna. Megy rajta a Született kémek!
Van egy másik műsor, H2O - egy vizcsepp elég címmel.
Anya: Mennyi hülyeséget kitalálnak, aztán filmet csinálnak belőle.
Én: Ez egy ausztrál ifjúsági sorozat, és tök jó!
Anya: Ez sorozat? És jó? És ezzel hülyítik a gyerekeket?

Tehetség
Szennyműsorok. Mikor olvastam, hogy lesz egy, kifejezetten gyerekeknek szóló tehetségkutató, reméltem hogy ebből sose látok majd semmit. Tegnap este aztán belefutottam, pedig azt hittem, ez csak terv, még nincs adásban.
A válogató-része, amit láttam, egész jó volt. Csak azokat mutatták, akik aztán be is kerültek, a szerencsétlen, önkritika nélküli röhejes bénázásokat kihagyták. Hihetetlen hang van némelyik gyerekben. A műsor többi részére nem vágyom, mert ki fognak esni, rájuk se fog emlékezni senki, és úgyis sztárcsinálásra fog kimenni az egész.

Nincsenek megjegyzések: