2013. július 20., szombat

Egy egész heti sztori

Hétfőtől péntekig dolgoztam, ahogy szokás mostanában.
Kedden este elmentünk a Dumaszínházba, ott meghallgattuk Beliczai Balázst, Csenki Attilát és Kovács András Pétert. Mindeközben finomakat ettünk és ittunk - ilyen jó dolgunk volt Anyukám jóvoltából, aki ezt Boti szülinap ajándékának szánta. Jó, kicsit messze vagyunk már attól a szülinaptól, de ezelőtt nem volt alkalmunk, pláne ilyen jó alkalmunk élni a lehetőséggel.

Pénteken olyan gyors és ügyes mérést csináltam, hogy már 2-kor el tudtam indulni haza. Nem sokkal később Herceg is hazaért az újonnan zsákmányolt gamepaddel, amit persze még rögtön délután ki is próbáltunk.

Néha elgondolkozom, mennyire vagyok sztahanovista (szerintem nem igazán), mivel az átlag munkaidőm hétfőtől csütörtökig valahol 9 és 10 óra között van, ezért igyekszem pénteken mihamarabb végezni. A laborasszisztens, E viszont általában csak olyan 6 órát tölt benn (néha csak egy fél délelőttöt), cserébe sosem hagy hátra befejezetlen feladatot (mint ahogy én sem).

Ezen a héten elolvastam a Harry Potter hatodik részét. Azt tudtam, hogy "drámai fordulatként" valamelyik fontosabbnak mondott szereplő meg fog halni. Mivel lehet, hogy rajtam kívül más is létezik, aki még nem olvasta végig a sorozatot, ezért nem árulom el, hogy ki halt meg, de annyit segítek, hogy nem Harry. Pedig rá szavaztam volna, ha nem lenne hetedik rész, mert ugye akkor miről is szólna a sorozat. Na mindegy, szóval nem az(ok) az ember(ek) halt(ak) meg, aki(k)et szerettem volna, ha kiíródnak a történetből, aki(k)re számítottam (pedig úgy sokkal izgalmasabb lett volna, de akkor Shakespeare-dráma lett volna), ettől függetlenül örültem a döntésnek, mert már kicsit irritált a karakter. De a többi karakter is többé-kevésbé irritáló, kivéve a Weasly ikreket :D

Na de visszakanyarodva a hét eseményeihez, ma Herceg a közelgő névnapjára szánt ajándékát kapta meg tőlem: elmentünk az Állatkertbe. Jött velünk Szaszy is, és jöhettek volna mások is, csak egyesek Miskolcon, mások meg konferencián vannak.
Rengetegsok állatot láttunk, nem is sorolom fel inkább mindet, hanem majd rakunk fel képeket. Láttunk Fóka-mókát, hallottunk kecskéket mekegni, vagy inkább mély meeee hangon bőgni, simogattunk plüssmaci-puhaságú alpakát, csodáltunk lepkéket - tanúi voltunk egy lepke bábból való kikelésének és "szabadon engedésének". Húúúú, a labirintusban nem is voltunk végül! Kb. 9 órát töltöttünk el az állatkert területén, de még így sem volt idő mindenre.

Vasárnap az egész napot végig fogjuk játszani, mert Herceg hirtelen nagyon olcsón nagyon sok játékhoz jutott hozzá.

Nincsenek megjegyzések: