2013. július 10., szerda

Még több mém! # 1

Azt hiszem, lassan kéne egy olyan ask.fm-es bigyó, mert rengeteg kérdésre válaszolok mostanában. De olyan jól esik, szeretem ha kérdeztek és válaszolhatok.
Mivel Szaszy csak úgy a senkinek / bárkinek tett fel kérdéseket, én bárkinek érzem magam ahhoz, hogy válaszoljak rájuk.

1. Ha elmehetnél egy évre teljesen egyedül a nagy világban, és annyit költhetnél amennyit akarsz vagy a családoddal/pároddal mehetnél el két napra egy strandra, melyiket választanád?
Alapvetően gondolkodás nélkül mondanám az első lehetőséget, és valójában tényleg azt választanám, mert a mai világban szinte mindenhol lehet valamiféle telefonvonalat vagy kis internetet nyerni a másokkal való kommunikációhoz. A strand nem nyerő. 

2. Tengerpartra vagy a hegyekbe mennél nyaralni?
Hegyekbe, mindenképp.

3. Félsz a viharoktól vagy élvezed őket?
Mindkettő, ez a legjobb kombináció.

4. Ha látsz egy jó filmet, amit egy regényből készítettek utólag szereted elolvasni a könyvet?
Ilyenre még nem igazán volt példa. Egyrészt azért, mert régen nem olvastam, esetleg filmet néztem, most viszont annyira nem nézek filmeket, hogy nem találkozom ilyen lehetőségekkel.
Most a Harry Potterrel vagyok úgy, hogy először olvasom, utána nézem. A Gyűrűk ura volt fordítva, de abból se a film, se a könyv nem nyerte el a tetszésem, a könyvnek csak a 2. kötetéig jutottam, nem bírtam tovább, hogy mennek. És mennek.
És mennek.

5. Ha lenne öt nyelv amin megtanulhatnál beszélni, írni és olvasni, melyik öt nyelv lenne az?
Ú, na ez egy nagyon remek kérdés. 
Ha az angolt és a németet, amit eddig már tanultam, beleszámolom, akkor marad három, ebből egyik egyértelműen az olasz, mert már abba is belekezdtem anno, másik az orosz lenne, mert egy cirillbetűs nyelvet is kéne ismerni. Ha már tudok olaszul, akkor könnyű megtanulni spanyolul, és akkor már elmehetek egy egész kontinenssel beszélgetni. Ötödiknek pedig legyen az arab, az is meglehetősen népszerű.
Ha az angolt és németet nem számolom bele, akkor azt hiszem, a kínait kellene még megtanulni, azok sokan vannak... ennyi már elég lenne.

6. Van az életben olyan döntés, amiről biztosan érzed, hogy rossz volt és megnehezítette vagy elrontotta az életed?
A bsc-s szakdolgozatom, és az azt megelőző történet. 

7. Milyen sportokat űznél szívesen, ha olyan típusú ember lennél aki minden sportban jó?
Öttusáznék.

8. Mitől félsz leginkább?
Azt nem mondom meg, annyira rettegek tőle, hogy nem is szeretnék tudomást venni ilyen lehetőségekről. 
Tényleges félelmem viszont mostanában a pókok helyett a bezártságérzet.

9. Hiszel abban, hogy az embernek csak egy igazi társa lehet az életben?
Nem. 
Abban hiszek, hogy az ember megtalálhatja azt, aki mellett képes leélni az életét boldogságban.

10. Mi az első gondolatod mikor hazaérsz és üres a lakás?
"Most egyek, vagy megvárjam, amíg Boti kitudja mikor hazaér?"

1 megjegyzés:

Aranyhal írta...

Köszi a válaszokat. :)