2013. július 22., hétfő

First World Problem - Szülinap

Kedves Mindenki! Közelgő szülinapom alkalmából szeretném felhívni a figyelmeteket arra, hogy mindjárt itt a szülinapom. Ha szeretnétek nekem ajándékot adni, de még nem tudjátok, mit is kéne, akkor itt egy rövid, szerény kis lista. Ebből válogassatok. Ha mégis eszetekbe jutna valami, ami a listán nem szerepel, de feltehetőleg nagyon örülnék neki, akkor ne fogjátok vissza magatokat.

Könyvek
  • tudományos-ismeretterjesztő könyvek, fizika, biológia és ezek keverékei, akár tudománytörténet is
  • épp barátkozom a sci-fi világával -  Arthur C. Clarke művek érdekelnének
  • bármilyen klasszikus szeépirodalom, feltétlenül alapműveltségnek számító, és ennek ellenére izgalmas könyv is jöhet (viszont verseskötetre nem vágyom)
Hangszerek
  • hangszernek mindig örülök, de igazából egy ilyet szeretnék, úgyhogy ha van felesleges ~180 ezer forintotok, amivel nagyon nem tudok mit kezdeni, akkor itt a remek lehetőség
  • ha van további (vagy előbbi) ~75 ezer forintotok, akkor egy ilyennel lepjetek meg. 
  • szeretnék egy basszugitárhoz való, megfelelő keménységű pengetőt. igaz, hogy nem tudok pengetővel játszani, de hátha akkor majd megtanulnék úgy is. 
  • szükségem lenne egy pár hevederzárra, vagy nem is tudom mi a neve, egy műanyag (vagy fém) lapocska a hevedertartó csavarra, hogy ne essen le a gitár a nyakamból, ha arra támad kedve
  • jóóóó egy rózsaszín stratocasternek még valahogy tudok helyet keríteni 
Játék
  • társasjáték, akár olyan, amit csak ketten lehet játszani, akár olyan, amit jó sokan lehet. a gondolkodós játékokat jobban szeretem, mint azt, ami pusztán a szerencsén múlik.
  • puzzle! minimum 1000 db-os, és ha lehet ne egyszínű fehér legyen, hanem inkább térkép legyen rajta. igen, térkép, olyat nagyon szeretnék már régóta!
Egyéb
  • kíváncsi lennék egy lépésszámlálóra. mert ha szabadban futok, nem tudom, hogy mekkora távot tettem meg. 
  • szükségem lenne egy Windows7-re, nem zavar, ha nem eredeti, csak működjön, mert bár nem szerettem azt se, a linux nem úgy működik, ahogy vártam, és túl sok windowhoz kötött programot szeretnék használni (az emulator meg buta).
Jól van, nem kell ám komolyan venni, de a legutolsót tényleg nagyon szeretném, szülinapomtól függetlenül.

3 megjegyzés:

...petya, a petya... írta...

koliban van a win7 dvd-m, bármikor megajándékozlak vele:) de mondjuk ugyanezt az internet is megteszi lazán. amíg diák vagy, még ráadásul jogtisztán is, alkalmasint.

Midnight÷Moon írta...

Óóóóó, én is kirakómániás vagyok:) Sajnos ami van pénzem, azt mindig fontosabb dolgokra kell költenem, de így a saját szülinapom felé közeledve egyre jobban érzem a hiányát. Ebayen nézegettem kirakókat (nekem szigorúan lovas kell, minimum 1000 darabos, és ne átlagos fullromantikus csilivili pacis kép legyen), számtalan darabot találtam ott, ha tehetném, rendelnék is vagy kapásból kettőt.

A pengetőhöz pedig annyit, hogy szerintem sokkal menőbb ujjal pengetni a basszusgitárt, persze nem tudom, mennyire jobb vagy kényelmesebb, mert nem nagyon játszottam még ilyesfajta gitáron, de klasszikuson is általában virtuózabb lehet lenni ujjakkal mint pengetővel :)

borii írta...

köszi Petya ^^

a pengető meg azért kell, mert bizonyos dalokhoz jól állhat, és vannak annyira gyors témák, amiket pengetővel talán jobb lenne, ha egyáltalán tudnék pengetővel bőgőzni, minthogy ugye nem tudok. :D