2013. szeptember 6., péntek

Duplamém

Újra van mém, ezúttal kettőt vonok össze, de én nem írok újat. Ki kell pihennem a mai TO-n való dupla sorbanállást.

Karácsonykor csomagolópapír, doboz vagy tasak? Milyen mintásat szoktál választani?
Csomagolópapírba szoktam csomagolni, de azt nagyon szeretem, amikor dobozban kapok ajándékot, mint a filmekben szokás. Karácsonykor valami karácsonyi minta aktuális: a rénszarvasos-hópelyheset szeretem, a mikulásosat nem.

Kiskorodban milyen alvós játékod volt?
Nem tudom, hogy mivel aludtam, de volt egy nagyobbacska macim, volt egy kedvenc bárányom... nem is tudom, hogy aludtam-e egyáltalán játékkal.

Volt olyan tanár a középiskolai éveid alatt, aki ki nem állhatott téged?
Nem hiszem. Fordítva viszont volt.

Szeretnél majd egyszer esküvőt?
Mindjárt!

Félsz a vihartól?
Igen, de ezt a félelmet élvezem.

Kisiskola: emeletes tolltartó vagy egy szintes?
Úúú, az emeletes toltartó ultramenő. Amúgy volt mindkettőből, szinte évente kaptam új tolltartót, minden változatot kipróbáltam. Ami nem volt, az kb. csak a rózsaszín pónis, és az, amelyiknek az elején a kép változik, ha más irányból nézed.

Volt ovis szerelmed?
Szerintem nem, viszont akkoriban már kérték meg a kezemet.

Melyik a kedvenc pizzád?
Ahhh... nemtudom.
Legyen rajta paradicsomszósz, sajt, sonka / szalámi, fűszer. Ezen kívül megengedett még a kukorica. De szigorúan tilos az ananász, a hagyma, a kolbász, a bacon, a csili, a hal és tengeri bigyók, a máj vagy egyéb belsőség... válogatós vagyok, azt hiszem.

Mi a legdurvább "csúnya szó", ami elhagyja a szád, ha nagyon eleged van?
A blogomon és a valóságban cenzúrázom a mondandómat, pedig magamban igen cifrákat szoktam gondolni néha. Azt hiszem az akurvaéletbe szokott néha kicsúszni.

Van-e olyan tevékenység, amire vágysz, hogy csináld, de még nem volt rá merszed/lehetőséged (pl. falmászás, kenuzás, trombitán játszani, stb.)?
Szeretnék tudni basszusgitározás közben énekelni. Nagyon jó lenne már végre rendszeresen lovagolni, a tereplovaglás kimaradt az életemből. Ezen kívül szeretnék kiköltözni egy pár évre külföldre. Szeretném átélni a terhességet és szeretnék gyerekeket nevelni.

Tudod mi az a j-rock?
Sejtem.

Mi az, amit szeretsz a blogomban, és mi az, amit nem? :)
Azt szeretem, hogy meg lehet tudni belső Hermanos dolgokat, mivel amúgy már semmilyen kapcsolatom nincs a Herman világával. Azt is szeretem, hogy jó sok a mém, amit le lehet nyúlni, meg a vicces posztokat is szeretem. Azt nem szeretem, hogy néha nagyon sok poszt van ugyanarról a témáról, és néha kicsit sok a nyüsszögés.

Mi az a téma, amiről soha nem blogolnál?
A szexuális életem, bizonyos pénzügyek, családi viszályok, mások titkai, és olyan dolgok, amiket Hercegen kívül senkivel sem osztanék meg.

Szerinted a saját magánéleted mint téma és a legjobb barátoddal való beszédtémák mennyire fedhetik egymást? Van olyan dolog, amiről még a legjobb barátodnak sem mesélnél, mert pl. magánügy, vagy mindent ki szoktatok tárgyalni?
A legjobb barátom egyértelműen Herceg, vele mindent, tényleg mindent meg lehet beszélni, és ha valamiről nem szívesen beszélnék, akkor rendesen bűntudatom szokott lenni, és a végén mégis elmondom neki. Ettől függetlenül egyébként vannak nekem nagyon jó barátaim / barátnőim, akiknél tőlük függ, hogy milyen dolgaimat bízom rájuk.

Hiszel a reinkarnációban?
Nem igazán. Az ötlet egyébként tetszik, de velem csak egészen logikus dolgokat lehet elhitetni, szóval puffneki.

Ha nem embernek születtél volna, akkor szerinted minek, és miért?
Erre nem tudok válaszolni. Szívesen lennék valamilyen mérsékelt égövi fa. Vagy nemtudom.

Zenélnél bandában, s ha igen, milyen stílusúban, és posztot töltenél be? Vonz a zenei elismertség, vagy csak amolyan hobbiként, szórakozásként zenélnétek együtt?
Naná, ha igazán ügyes lennék, egyszerre lennék basszusgitáros és énekes. És fuvolista. Basszusgitározni amúgy leginkább valami rockos metálos történetben, meg bluest is játszanék ám én; énekes pedig valami kellemes akusztikus zenekarban. A zenei elismertség nem vonz, nem akarok se sztár, se celeb lenni, csak üljünk le, és játsszuk azt a zenét, ami ott és akkor kipereg a húrokból.

Szoknya vagy nadrág? Melyiket hordod szívesebben? (Ha fiú is viszi a mémet: melyik tetszik jobban lányon?)
Szinte egész életemben nadrágot hordtam, utáltam a szoknyát. Ennek persze meg volt az az oka, hogy volt rajtam plusz néhány kiló, és járás közben folyamatosan összeért a combom, ezért csak nadrágot voltam hajlandó felvenni. Aztán egy ideig még maradtam a nadrágnál, de az utóbbi kb. 1 évben elkezdtem lányosodni, hogy úgy mondjam, már szoknyás ruháim is vannak, és bár csak egy olyan szoknyám van, amit bátran fel merek venni, de azt imádom, most is épp az van rajtam.

Nagyváros, közepes méretű település vagy kis falvacska?
A közepes méretű település, ahol napközben csend van, van egy-két forgalmasabb út, de a lakórészeken nincs zaj, nincsen tömeg, viszont jó az infrastruktúra: van élelmiszerbolt, ruházat, iskola, óvoda, posta, bank, orvosi rendelő, rendőrség, és jó összeköttetés a legközelebbi nagyvárossal. Az emberek ismerik egymást, barátságosak és köszönnek egymásnak reggel.

Körömlakk vagy natúr, természetes körmök?
Nem szeretem lakkozni a körmeim, mert annyira használom őket, hogy 1 napot sem bír ki rajtuk lakk, azonnal elkezd lekopni.

Nincsenek megjegyzések: