2013. szeptember 28., szombat

Árkülönbség

Van a Mester utcában egy bolt, ahol édességeket, teákat, tartós élelmiszereket, drogériai termékeket és háztartási eszközöket árulnak, sokkal olcsóbban, mint máshol, pedig ugyanazokat a márkákat árulják.
Van egy kedvenc samponom. Ma ezt is kerestem, és ebben a kis boltban volt is: 700 Ft 400(!) ml, meg is vettem jól. Innen továbbmentem a sparba, ahol kíváncsiságból megnéztem, hogy van-e. Volt. Valami 650 forintba került a 250 ml.
Csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy a cerbona müzliszelet, ami a tescoban és a sparban majdnem 80 forint, az itt 60.  A Mars, Twix, Snickers, stb. máshol 110-140 forint, az itt 100. A 300 Ft-ért és drágábban kapható Milka-csokik itt 200 Ft-tól kezdődnek.
Nem értem, hogy ez a nagy árkülönbség azért van-e, mert a bolt sokkal olcsóbban tudja beszerezni a termékeit, vagy mert a nagyáruházak pofátlanul nagy hasznot pakolnak bele az árakba.

4 megjegyzés:

lightpost írta...

úgy láttam, ebben a boltban a cuccok nagy része vagy német, vagy lengyel piacra szánt termék, magyar címke nincs is mindegyikre ráragasztva... talán ezért is olcsóbbak :) (és ezért vannak itt olyan extra ízű milkacsokik, amiket egy pesti spárban nem lehet megtalálni!)

Midnight÷Moon írta...

mit értesz "extra ízű milkacsoki" alatt?*-* Hol is van ez a bolt pontosan? :D

Tomi írta...

jogos, a pénzt lesz@rom, a csokiról beszélj!

lightpost írta...

http://p1.vatera.hu/photos/fd/d0/d9b6_1_big.jpg
és van ott még, ahonnan ez jött :) (Budapest, Mester utca, a körúttól az első sarok.)