2013. november 21., csütörtök

Magammém

Van egy olyan mém M-nél hogy 7 dolgot kell írni magunkról. Ez is egy ilyen díjas továbbadós miaszösz, de én sem direktben kaptam, szóval nem is adom tovább, viszont fogyasztásra ajánlott.

Ez nyilván nem bemutatkozós 7 dolog lesz, hiszen azért ismerjük egymást.

1. Szükségem lenne még egy gitárkábelre, hogy amikor Herceg elmegy próbára, én attól még tudjak erősítőn játszani és dalokat felvenni. Ilyenkor kreatívabb vagyok, és muszáj lenne felvenni ahhoz, hogy a.) el ne felejtsem,  b.) netek is megmutathassam. Egyébként már elkezdtem írni a korábban említett jövendőbeli metálzenekarom első nagysikerű számát, csak az a baj, hogy kéne hozzá egy zenekar, mert a bőgőrész a refrén alatt nem annyira izgalmas. Egyelőre.

2. Elkeztem megint intezíven foglalkozni az angollal. To improve my English. Van itt egy rakat könyv, a pile of books, indeed. Igazából baromira élvezem, így, hogy nem kötelesség. Jövő év tavaszán szeretném megcsinálni a felsőfokút. Régebben azt hittem, még amikor középfokúra készültem, hogy a felső az biztos sokkal bonyolultabb, tele van még mindenféle nyelvtani szerkezettel. Pedig valószínűleg nem is, úgyhogy nagyon bátran állok ehhez a dologhoz most.

3. Szeretnék új kutatási témába belefogni. Valójában a mostani sem rossz, pláne mivel most már végre olyan méréseket csinálok, amik a TDK-hoz kellenek, de összességében már kicsit meguntam. Olyan helyet szeretnék találni, ahol a kutatás sokkal gyakorlatibb. Nem a labormunka-részét értem ez alatt, hanem a felhasználhatóságát, az alkalmazását.

4. Van egy nagy tervem a jövőmre, de erről még én sem tudok sokat. Ennek egyébként két nagyon jelentős következménye lenne: a.) Pesten maradnánk még sok évre, b.) a lehető legtávolabb kerülék a biológiától.

5. Egy kicsit menjünk régebbre is. Nagyon nagyon szerettem az általános iskolát, ahová jártam, és a legjobb döntésnek, és a legjobb sorsnak tartom, hogy a Hermanba kerültem. És bár az akkori osztályom nem hagyott bennem mély nyomot (talán már fel sem tudnék sorolni mindenkit onnan), annyira örülök annak, hogy belesodródtam egy nagy és össztetartó volthermanos társaságba. A mi kisebb csapatunk pedig egyre jobban fogyatkozik. Kíváncsi vagyok, mi lesz ezekből a csapatokból és az emberkékből 5-10 év múlva. Ki hol fog élni, közel vagy távol leszünk-e egymástól, lesz-e időnk és alkalmunk a találkozásra.

6. Tény, hogy egyre jobban közeledik az az idő, amikor Herceggel törvény szerint is egy család leszünk, és amikor ez a család picit nagyobb lesz. Szeretek ezen mélázni,de ilyenkor mindig eljutok egy bizonyos kérdéshez. Nevek. Milyen nevet lehetne adni a jövő generációjának? A válaszadás semmi problémát nem jelent, amennyiben 1 vagy 2 vagy 3 lányról van szó. De ha fiú. Sőt, ha fiúK! Akkor micsinálok?! Komolyan mondom, hogy már nagyon régóta gondolkozom neveken, de még egy olyat sem találtam, amiben biztos lennék. Egy erős talánom van, meg még vagy 3 gyengécske talán.
Az esküvő mondjuk aktuálisabb. Már alig várom!

7. Az a helyzet, hogy most közel egy hónapos Pesten tartózkodás után fogok hazamenni a jövőhét végén, és már nagyon nagyon vágyom haza.

Nincsenek megjegyzések: