2013. november 3., vasárnap

UFO

Itthon néha elofordulnak furcsa jelenségek: eltűnnek tárgyak, aztán egészen váratlanul egészen meglepő helyről kerülnek elő. Most nem tűnt el semmi, de megmagyarázni nem tudom.

Valamikor észleltem, hogy az igazolványtartóm itt van velem az ágyban. Ebben semmi különös nincs amúgy, rendszeresen alszom együtt telefonnal, tévékapcsolóval, könyvekkel, de csak mert hamarabb alszom el, minthogy visszavigyem ezeket az asztalra, vagy legalább magam mellé a földre lerakjam. Szóval az ágyban maradt az igazolványtokom.
Reggel kinyitottam a szemem, a hátamra fordultam, nyújtóztam egyet, felültem, majd lenéztem az ágyra. Azt láttam, hogy ki vannak esve dolgok a tokból. Először a személyimet láttam meg, és nagyon megijedtem, hogy esetleg ráfeküdtem, és eltört valamelyik igazolványom, ami azért elég kellemetlen probléma. Szerencsére nem volt eltörve. Aztán jobban szemügyre vettem a dolgokat, és megállapítottam, hogy az összes iratom és fecnim a helyén van, kivéve egyetlen fakkot, ami teljesen "ki van zsebelve", és a teljes tartalma ott hever az ágyamon egy kis kupacban szétszórva. Azokat is ellenőriztem, és egy pár forintnyi dugipénzt leszámítva minden ott volt. Egyébként az említett pénz 2 adagban volt, és az egyik volt meg, a másik nem. Felemeltem a takarót, a párnákat, megnéztem az ágy körüli földre leesett dolgokat, de sehol semmi. Ebbe beletörődtem, összeraktam az iratokat, és elmentem reggelizni.
Reggeli után el akartam pakolni az ágyneműket, és ahogy felemeltem az ágyat, a lepedő alján ott csücsült a maradék pénz is.

Nem tudom, mi történhetett. Azt tudom, hogy sokfélét álmodtam, sokat forgolódtam, de hogy miért pakoltam ki (én pakoltam ki??) az igazolványtokomnak pont azon zsebét, azt el sem tudom képzelni.

Nincsenek megjegyzések: