2013. november 2., szombat

Mém Hercegtől

1. mióta hallgatod azt a fajta zenét, amit mostanában szeretsz, és mi az, ami miatt szereted?
Azt hallgatom, amit Te hallgatsz, Kedves, kivéve amikor rádszólok, hogy ezt nemszeretem. Olyankor mindig postrock van, és azt azért nem szeretem, mert nyomaszt, és az egy szétválaszthatatlan megállíthatatlan hangfolyam, amiben semmilyen megragadható elem nincs, és ez ellen tiltakozik az agyam és a lelkem. Nem vagyok erre befogadó közeg. A többi zene, ami ennek az ellentéte, az jó.

2. jellemzően milyen lejátszóeszközről és milyen fülessel/hangszóróval hallgatsz zenét?
Egy kis okos Philipsről, Sennheiser fülessel. Utóbbi pedig a Tiéd volt. Cserébe odaadtam neked ajándékba a kiskütyüm tesóját.

3. mentél már el addig általad ismeretlen zenekar koncertjére, és jöttél ki úgy, hogy lett egy új kedvenced?
Nekem nincsenek kedvenceim, és az addig ismeretlen dalok pont annyi emléknyomot hagynak az agyamban, mint bármely, tökéletesen érdektelen dolog. Képzeld el, hogy végigsétálsz egy parkolón, miközben épp valamelyik barátodhoz tartasz, majd két sarokkal arrébb valaki megkérdezi, hogy hány autó volt a parkolóban, volt-e köztük fekete Suzuki, és kb. hol állt a KAT-238 rendszámú kocsi. És akkor pislogsz, hogy ilyenek tényleg voltak?
Egyébként a múltkor az a Marcus gyerek ügyes volt.

4. volt képzeletbeli állatod vagy barátod vagy világod kiskorodban?
Ööö... nem?

5. fogócskázni vagy bújócskázni szeretsz jobban?
Bújócskázni. A fogócskát sosem szerettem, mert előbb utóbb tuti elkaptak, és akkor mindig örökre én maradtam a fogó.

6. van olyan láncod, gyűrűd, kabalád, egyebed, ami mindig nálad van?
A nyakamban van egy lánc, amit sok éve Anyától kaptam. Lassan 3 éve lesz, hogy Vicustól kaptam egy medált. Ez azóta a láncomon lóg. A bal kezem középső ujján van két gyűrű, ami már még sokkal több éve rajtam van. A jobb kezem gyűrűs ujján hordom a jegygyűrűmet idén április óta. A bal csuklómon kb. egy éve hordok karórát, amit csak zuhanyzáshoz és alváshoz szoktam levenni.
Ezen kívül mindig nálam van táskában egy asztma ellen való gyógyszer, amit szerencsére sok éve már, hogy nem kellett használnom; egy pár füldugó, és akár kabalának, akár nem, de egy pici rózsaszínű sál, amit a nagymamám kötött egészen apró koromban. A többi tényleg szükséges.

7. ha úgy érzed, hogy valaminek tényleg muszáj nagyon jól sikerülnie, van valamilyen (nem feltétlenül észszerű) szokásod, amivel megpróbálod a szerencsédet / sorsodat a megfelelő irányba terelni?
Reggeli hajmosás. Esetleg egy rénszarvas.

8. ha egy-egy könyvet, filmet és albumot választhatnál, amit szerinted a barátaidnak mindenképpen el kellene olvasniuk, meg kellene nézniük és meg kellene hallgatniuk, mik lennének azok?
Az én barátaim műveltek és okosak, inkább én kérnek tőlük tanácsot, semmit hogy ajánlgassak nekik.

9. lettél már szerelmes (de legalábbis rajongó) egyetlen nap leforgása alatt egynél többször?
Annyira távol áll az ilyen viselkedés tőlem, hogy nem is értem a kérdést.
A rajongás számomra egyébként negatív töltetű, úgyhogy az pláne nem.

10. mivel tud legkönnyebben levenni a lábadról egy ellenkező nemű személy?
Kedves bókokkal és humorral.

+1: mi volt eddig a legbátrabb, legvakmerőbb tetted, és ha mégegyszer odajutnál, ugyanúgy csinálnád-e?
Nem tudom, de néhány hónap múlva azt hiszem, fogok tudni válaszolni erre. Merész próbálkozás lesz, és hát... fene tudja, hogy sikerül-e.

Nincsenek megjegyzések: