2014. április 29., kedd

Szuper-duper ügyesség

Ma azt mesélem el, milyen szuperügyes voltam. Ez most meglehetős önfényezés lesz, de olyan ügyes voltam, hogy ezt is megérdemlem.

Van nekem egy álommelóm. Iszonyatosan icipici az esélye annak, hogy ez lesz a szakmám-hivatásom a későbbiekben. Ez egy olyan meló, ahová nem folyamatosan, de még csak nem is minden évben lehet jelentkezni. Idén lehetett, én pedig jelentkeztem. Az alapfeltételeknek megfeleltem, úgyhogy ma elmentem az első tesztre. Igen, ez egy olyan maló, ahová nem való akárki, és elég nehéz tesztek sorozatán kell átküzdenie magát az embernek ahhoz, hogy a végén azt mondják: oké, téged megtanítunk erre a feladatra. Aztán menet közben még mindig kieshetsz, de csak akkor van reális esélyed erre a munkára, ha a kiválasztási folyamaton átjutottál. Szóval ennek a procedúrának ma volt az első alkalma, és nekem sikerült. Az egész angolul ment, special skilleket mérnek fel. Nem adhatok ki "bizalmas információkat", de annyit elmondhatok, hogy ez alapján az derült ki, hogy képes vagyok koordinátarendszerben irányokat és távolságokat meghatározni, multitasking woman vagyok, tudok gyors és pontos döntéseket hozni ill. változó szabályok alapján sorrendet alkotni és egész jó a térlátásom. Az is kiderült, hogy az angol szövegértésemen van még mit javítani, de a helyzet jobb, mint amit becsültem. 
Most nagyon várom az e-mailt, amiben behívnak a következő tesztre, amiről annyit tudok, hogy még komplexebb lesz, és az egyszerre sokfelé figyelésre fog jobban koncentrálni. Egyébként az, hogy ez a teszt sikerült, alig-alig jelent több esélyt a sikeres továbbjutáshoz.

Délután angol szóbeli vizsgám volt a nyelvsuliban, ahol egy általam előzetesen fogalmazásként megírt témát kellett bemutatnom, majd egy helyben kapott feladatban véleményt kifejtenem. Nagyon megdícsértek, én pedig nagyon jól éreztem magam a beszéd közben, mert végre tudtam magyarul is, hogy mit akarok mondani, és egész könnyen át tudtam fordítani angolra. I liked it. Jövő héten majd valamikor próbanyelvvizsgázunk is, úgyhogy kissé kaotikus lesz az a hét. I'm looking forward to it. 

Nincsenek megjegyzések: