2014. május 19., hétfő

Jó hírek

Csudálatos dolgok történtek kéremszépen. Először is, hármas lett a statfizem, amiről csak remélni mertem, hogy a kettes meglesz. Másodszor, négyes lett a termo gyakom, ami rettenetes lenne, de ma elmentem megtekinteni a zéhát és olyan egetrengető baromságot sikerült leírnom benne, hogy meg is érdemlem a négyest. Javítani meg nincs kedvem, mert
- csak 1 kredit
- mindkét zéhában figyelmetlenségeken mentek el a pontjaim, mára se okosabb, se figyelmesebb nem lettem
- leszarommáhogymivan mert úgyse kapok ösztöndíjat a következő félévben, a diplomámban nem hiszem, hogy bármit is számítana, jelenleg pedig elég reménytelennek látom, hogy a jövőben bármi ilyesmivel foglalkozzam. Nem mintha ez zavarna, egyébként...

További remek történések, hogy lett ma egy szuperszép szoknyám, és egy elefántos felsőm. A hétvégén egyébként lett egy pöpec kis túrahátizsákom és egy lila színű, vízlepergetős, változékony időhöz való kirándulásokra tökéletes kabátom. 

Azt is örömmel jelenthetem továbbá, hogy minden szertefoszlott légireményem ellenére jól viselem a kudarcot, és bár másnap amint kinyílt a szemem, az első gondolatom volt, hogy milyen rossz már nekem, másnap már csak egy letöltési listában megtalált fájl emlékeztetett rá, és igazából azt hiszem, túltettem magam a dolgon. Ebben segített az, hogy napsütésben nem lehet szomorúnak lenni, ill. hogy mikor legutóbb depresszióba zuhantam némi csalódás és stesszhatás miatt, az nagyon sokáig tartott, rettenetesen rosszul voltam heteken keresztül és ezt most nem engedtem meg magamnak. Ehelyett inkább végigböngésztem rengeteg álláshirdetést, majd megállapítottam, hogy kibaszottul nem kellek sehová, és arra gondoltam, ideje új álommelót keresnem. Eszembe is jutott egy létező munka, amire korábban sosem gondoltam, és bár kevés az infóm róla, majdnem biztos vagyok benne, hogy az sem leszek soha. Azért ha bármelyikőtök ismer állatorvost, állatgondozót, vagy ilyesmi munkakörben dolgozót, Miskolcon leginkább, akkor írjatok már nekem, légyszi. Köszöntem szépen.

Nincsenek megjegyzések: