2015. május 29., péntek

Mém

Annak örömére, hogy
- beadtam a doktori jelentkezésemet;
- új nevemmel csináltattam új TAJ-kártyát és EUeü kártyát;
- csak úgy nőnek a kardvirágok, az uborkák és a bazslikomok;
- itt a hétvége;

kitöltök egy mémet inkább.

1. What was the last clothing item that you bought?
Két rövidnadrág: futáshoz és otthoninak.

 2. If you could stay one age forever, what age would you choose? 
21.

3. When you say “lol”, are you really laughing?
Én nem mondok ilyet.

4. What is the most interesting thing you’ve done this week?
Hétfőn az aggteleki cseppkőbarlangban voltam.

5. If you started a business, what would it be?
Cukrászdát nyitnék.

6. Do your friends/family/coworkers know about your blog? 
Senki elől nem titkolom, de nem is reklámozom, őszintén szólva kb. 6 emberről tudom/gondolom, hogy olvassák, pedig sokkal több embernek írom.

7. How long does it take you to write an average blog post?
A rövidebbek 5-10 perc alatt megvannak, de mostanában nem ritkán fél-1 órát ülök rajtuk.

8. How do you keep up with the blogs you follow?
Itt a blogom szélén van egy bloglista, amin mindig előre kerül aki éppen írt valamit. Általában egyébként eléggé tartani szoktam a ritmust.

9. What is your bedtime?
Este 10-től reggel 8-ig, aztán reggel 8 és este 10 között is bármikor.

10. Introvert or extrovert?
Ez a mém kellett ahhoz, hogy megtudjam, ezek a szavak mit jelentenek, meg kellett néznem az idegen szavak szótárában, hihetetlen. Inkább ex, de bizonyos emberekkel szemben jobb, ha az ember in marad.

11. What is your biggest wish?
Nem vagyok én nagy igényű, és most eléggé nem tudom, mit akarok. De ha felvesznek doktorira, akkor az lesz a legnagyobb wish, hogy teljesítsem 3 év alatt. Pöeersze...

12. What is the best job you ever had? 
Még csak két munkám volt eddig, de ez elég jó. A másik is az volt. Ez több szempontból is jobb, de akkor az is a legjobb volt.

13. Dog person/cat person/both/neither?
Dog. Méretben is.

14. If you had $1,000 to spend any way you wanted, what would you do with it?
A csoportunknak az a legnagyobb baja, hogy júni 30-ig el kéne költenünk 12 millát és NINCS MIRE.
Ezt a 280 ezer forintot egyébként félretenném, 4 év múlva lakásvásárláshoz még jól jöhet. vagy!!! megvenném ezt a basszusgitárt

15. How do you “dress” your toast?
Vaj mindenképpen kell rá. Gyakran csak ennyi, néha rakok még rá mézet, vagy lekvárt vagy felvágottat és sajtot.

16. How do you feel about snow? 
A legutóbbi télen nem láttam havat, és ettől nagyon szomorú vagyok.

17. What was the worst job you ever had?
Mint említettem még csak két munkám volt, ezek közül a fentiek alapján nem kívánok legrosszabbat megnevezni.

18. What song can you not stop listening to?
A múltkor a warrior's call volt, most nincs ilyenem.

19. Love your name or hate it?
Pont tegnap gondoltam arra, hogy nagyon szeretem az új nevemet. Különösen a régi nevemet szeretem benne. Úgy értem, ha az ember egyik napról a másikra teljesen másik vezetéknevet kap, az olyan, mintha eldobta volna az addigi életét, nem? Nem tudom, lehet, hogy csak az aprócska családunk miatt érzem így, de boldog vagyok attól, hogy Soltész is maradtam.

Nincsenek megjegyzések: