2015. szeptember 20., vasárnap

Kaptok mémet is

1. Do you like making lists?
Bevásárlólistát szoktam írni, vagy ha kb. ötnél több dologgal is foglalkoznom kell, akkor azokat felírom.

2. Do/did you play sports with your siblings?
Testvérek nélkül ez elég nehéz.


3. Would you rather go to a University or a community college?
Mostmá' egyetem van. Volt.


4. What’s your favorite kind of bread?
Amit én sütök.

5. What toppings do you like on your pizza?
Sonka vagy szalámi, sajt, még sajt, jöhet rá gomba vagy kukorica, de az ananász szigorúan tilos.

6. What color or design does your shower curtain have?
Most nincs, műanyag ajtóval záródó zuhanyzónk van.

7. What kind of car does/did your mom drive?
nevör evör

8. What’s on your cell phone’s home screen?
hópárduc

9. Do you like to watch the National Geographic channel?
Ha lenne tévénk, valószínűleg nézném.


10. Are you the type of person to correct a survey maker’s grammar and/or spelling?
Én inkább az az ember vagyok, aki nem tölti ki azokat az online kérdőíveket, amiket annyira igénytelenül állítanak össze, hogy például a "többet is választhatsz" kérdésre egyválasztós lehetőséget állítanak be, vagy például kötelezőnek jelölnek olyan kérdést, ami úgy kezdődik, hogy "ha az előző kérdésre igennel válaszoltál..."


11. What color is your microwave?
fehér, de Koptcheknek üzenem, hogy az előző piros volt

12. Do you have a fan in your bedroom?
A férjem rajong értem, nekem ez elég. Bár ő sajnos csak fűteni tud. 


13. Mountain Dew or Sprite?
Egyik sem.

14. Does it rain a lot where you live?
Nem mondanám különösem soknak.

15. Do you shop at Walmart Tesco regularly? 
Állítólag a teszkó helyére hamarosan jön a walmart, amit úgy kell ejteni: wólmárt, ezt az indexen olvastam. Amúgy a regularly az nálunk ilyen fél évente egyszer.

16. Does it bother you when animals lick themselves?
Miért zavarna? De amúgy is, milyen hülye kérdés ez, hát van, aki rászól a kutyájára/macskájára, hogy Bundás/Micike ezt légyszi ne a vendégek előtt csináld?!

17. Have you ever been to a Trader Joe’s?
Azmegmi.

18. What’s the longest time you’ve ever been stuck in traffic?
Egyszer régen mikor Görögországba mentünk nyaralni (15 éve!), a szerb-macedón határon vagy 5 órát álltunk, mert a kedves határőrbácsiknak éppen nem volt ínyükre a munka. Erre mondjük többnyire csak elmesélésből emlékszem.

19. Do you wear black a lot?
Már kinőttem abból a korból, de azért elég sokszor hordok feketét, mint ahogy ma is.

20. Are there stairs in your house?
A lépcsőházban. Azért ez a neve.

21. Have you ever held $500 in cash?
Dollárt biztos nem, forintosítva viszont igen, nem olyan nagy összeg az.

22. Do you like onions on your burger?
Nem.

23. Could you ever give yourself a shot?Ezt sajnos nem értem. Lelőném-e magam? Vagy innék-e egy felest? Egyik sem, köszi.

24. Do you wear shoes in the house?
Csak az előszobában, induláskor és érkezéskor.

25. Have you ever worked as a cashier?
Nem, de gyerekkoromban nagyon szerettem volna, ha majd pénztáros leszek. Szerettem visszaadni. Most már csak elvenni szeretek, muhaha.

Nincsenek megjegyzések: