2011. április 2., szombat

BestOf

Van nekünk egy kedves növényszervezettan tanárbácsink, aki mindig összegyűjti az aktuális zéhákból a legérdekesebb elírásokat, mellébeszéléseket, zavaros részleteket, stb., majd közzé is teszi.
Ennek mintájára szerintem ideje lesz elkedzenem összeírni a saját hibáimat, leginkább állatszervezettanból, ugyanis olyan orbitális baromságokat tudok írni/rajzolni, hogy magam sem hiszem el.
Egy kis ízelítő annak, aki kompatibilisnek érzi magát ehhez:
-XIII. agyideg (nyilván a VIII-ra gondoltam...)
-a diaphragma ránézeti képébe nyilván a tracheát is belerajzoltam, mert hát mi más menne át rajta?!
-békakeresztmetszeten a gerincpszlopot minden gond nélkül belerajzoltam a testfalizomztba
Jó kacagást!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Az a helyzet, hogy az agyam egyből korrigált és én a XIII. agyideget is VIII-nak olvastam :D